kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 har lasta ned itunes nå fordi jeg har så godt som bestemt med for å kjøpe meg en ipod g4 20gb... men jeg sjønner ikke hvordan jeg bruker det kan noen forklare meg hvordan jeg gjør om alle wma og mp3 sangene mine til aac?? og hvordan jeg kan legge de i mapper slik at de er lette å finne igjen... og en ting til kan man legge ting i mapper på ipod g4 ... blir jo litt dritt å bla igjennom 20gb med sanger i en og samme mappe.... Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Når du legger inn musikken på iPod kan du velge å sortere etter artist, album osv. Du kan også legge inn din egne spillelister. Når du først starter iTunes kan den finne musikken på maskinen din og legge den inn i biblioteket. iPod kan fint lese mp3, så det er ikke et problem. Hvis du skal legge inn en cd med iTunes, så blir den automatisk konvertert til AAC eller mp3. Dette kan du spesifisere selv. Endret 22. august 2004 av Giugiaro Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Dette med mapper er veldig genialt med iTunes. Antar at du har norsk: Avansert->Konsolider bibliotek. Da blir alle sangene lagt i Default mappa (my documents->my music->itunes->itunes music.. eller noe sånn). Dette kan forandres i innstillingene. Du kan også huke av for at alle sangene du legger til i iTunes automatisk skal legges i Default mappa Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 men er det mapper i ipod g4 da?? slik at jeg spiller de mappene som er på itunes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå