slettmegplss Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Hei! Jeg har et Asus A7V333-X hovedkort(socket A). Jeg finner ikke AGP/PCI lock på det og er derfor litt forsiktig med FSBen når jeg overklokker prosessoren(AMD ahtlon Xp2400+). Nå kjører jeg 140mhz FSB med multiplier på 16,5x(Har ikke økt Vcore, så jeg tror det ligger på 1,7), hvor det orginale er 133mhz FSB og multiplier 15x. Er dette for høyt? Steker jeg skjermkortet mitt og de andre PCI kortene mine? Har kjørt slik en god stund uten stabilitetsproblemer... men begynner å uroe meg litt for at noe kan være galt uten at jeg vet det. (Sjekk også profil for maskin spesifikasjoner) Takk for svar Endret 22. august 2004 av Vash Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 140MHz dele på 4=35Mhz pci hastighet. Tror å huske at du kan gå opp til 37MHz uten større problemer. 37x4=148MHz FSB Ta backup hvis du skal prøve da hardisken kan bli korrupt. Hvis du har ghost eller drive image er bare å legge inn c: på nytt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du har vel 5/2/1 divider, bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå