Gå til innhold

funker ikke gjennomsiktige bilder i IE ?

Anbefalte innlegg

Har lagt inn en bil i Paintshop og så har jeg gjort bakrunnen gjennomsiktig, slik at bare bilen vises. I Opera så vises det som om bildet bare bestod av bilen. Er bakrunnsfargen på internettsiden grå, så blir alt rundt bilen grå. Men i IE er det ikke sånn, da blir alt utenfor bilen hvit.

Funker ikke gjennomsikitfunksjonen i IE ? Og evt, når kommer dette til IE ??

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bare boikotte IE?

Hvis du får en så stor andel av befolkningen til å boikotte IE at den resterende andelen er så forsvinnende liten at den ikke krever at den tas hensyn til, så blir du min personlige helt.

Er ikke noe poeng i å boikotte IE. Hadde bare mengden IE-brukere krympet til mot 80-75%, så hadde det vært en himmel på jord!

Lenke til kommentar

Dunestar: Ja jeg vet det, men det vil jeg ikke :p

Mikka : Ja er enig at jeg egentlig ikke burde tenke på IE brukerene (fordi jeg hater IE selv), men vi må innse fakta; Det er mange som benytter seg av IE! Hvis alle som lager egne hjemmesider sørger for å gjøre sånn at den ikke funker bra i det hele tatt (og ser heller dårlig ut) i IE så vil kanskje folk skjønne at de må laste ned Opera eller noe for å få sett siden ordentlig.... :p

BTW: Skal laste opp den Opera-banneren :p eller det ikonet... "Denne siden er beregnet for Operabrukere" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...