Aeternus Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Som topic sier. Vi har en ganske stor elgokse i hagen som spiser på eplene våres. Det er forsåvidt greit nok, men den er blitt et stort problem siden den ikke er redd for noe og oppfører seg svært truende. Noen gode tips fra folk om hvordan man skal gå fram. Ringe Politi eller Viltnemnd? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ring politiet, og/eller se om du klarer å sjenke den full Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ring politiet, og/eller se om du klarer å sjenke den full Den har gumlet nok epler til å bli god å full Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Vis den en porsjon Ælgsteik. Alternativt er det bare å nærme seg forsiktig. Løfte den opp, og liste seg ut av hagen uten at den merker noe. Husk å slipp den fra deg etterpå Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hehehe. Den tok en step dans på en cola flaske som blåste bort. Dette begynner å bli litt skummelt med tanke på unger og sånt i nabolaget. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ta å heng opp et skilt med "Elg forbudt" .. så kommer den nok ikke igjen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 løp på andre siden av gaten med en elgfløyte å prøv å få den med deg.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er bare å ta hagla fatt det og skyte den jævelen ! Mowhahah Hvis du har en hagle så hadde jeg ikke nølt med det altså .. kanskje gi den et skremme skudd først og se om den stikker og hvis ikke så er det synd for ælgen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Nicklas: Ja, for man ønsker jo å skadeskyte et så stort og sterkt dyr... og så etterpå bli dømt og straffet for dette Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) snik deg inn på den fra siden og ta løpefart og hopp i den, antagelig velter den da... også vil jeg tro den kommer seg på peina ganske fort igjen og stikker. eventuelt skjenke den full (og filme det og legge videoen ut her...). Endret 22. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 her står det hvordan du velter en ku, det funker sikkert på en elg også Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Gir en 50 lapp til den som kommer å velter denne elgen her Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hunden min har ikke noe planer i de nærmeste dagene.... noe å tenke på. Nei skrem dritten av han med noen raketter eller noe som smeller som pokker mens du hoier og skriker. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Går kanskje an å ringe viltnemda og spørre om de fikser elgbiff til deg? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Skyt den med hagle!! Ring Politiet eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Alternativt er det bare å nærme seg forsiktig. Løfte den opp, og liste seg ut av hagen uten at den merker noe. Husk å slipp den fra deg etterpå bwahahahaha. :!: Mye bra forslag her, men det var klart favoritten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg foreslår at du skaffer litt hunn-elgbrunst-lukt på flaske (spør på apoteket), smører deg innover hele kroppen og stiller i medvinds for elgenoksen. Så bare springer du alt du orker mot skogen så kommer den nok etter. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg foreslår at du skaffer litt hunn-elgbrunst-lukt på flaske (spør på apoteket), smører deg innover hele kroppen og stiller i medvinds for elgenoksen. Så bare springer du alt du orker mot skogen så kommer den nok etter. :!: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hehe. Dette var en fin tråd med mange gode forslag. Må nesten legge den i favorittene mine? Men hva ble det til? Ignorerte du elgen? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 refererer herved til avataren min.... btw. Hør Mp3'en "Gunde jagar älg" .... hylvittig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå