Gå til innhold

K700i oppgradering ?


Fela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har oppgradert til R2L001, har batteri kapasiteten økt?

Min siste oppgr. er R2L011, og tar jeg ikke mye feil så økte kapasiteten litt, men ikke nok.

Det står jo i brosjyren at st.by tiden skal være ca.300 timer. Så hvis det ikke hjelper vurderer jeg og bytte tlf. men men den er jo så lekker denne K700 !!! :)

Lenke til kommentar
Ble det til at K700 fikk ny programvare for å forbedre batteritiden? ..eller kommer det nytt batteri også?

Det skal komme en ny FW som skal senke batteriforbruket. Den skal komme på den første FW'en som skal komme til hjemmeoppgradering.

-

SE vurderer også å lansere et nytt batteri for K700i; Med bedre batterikapasitet.

Lenke til kommentar

Du kan kun pr. dags dato få oppgradert K700i på/hos autoriserte verksteder.

Om dette koster noe avhenger egentlig av verkstedet. (Også hvor lang tid det tar.

Jeg vet ikke om de oppgraderingene som finnes nå gjør noe spesielt med selve batterilevetiden. Det er først og fremst bare bugsfixes (som desverre også utløser nye bugs..) Dermed er det nesten dette "slanget" som gjelder; "if it aint broke don't fix it..!"

Iallefall til den tid da det kommer en skikkelig FW upgrade som fikser batteriet så ville jeg nok ikke ha oppgradert med mindre man har "skikkelige" problemer med telefonen

-

Som du kan lese at jeg skrev så vil Sony Ericsson komme med en hjemmeoppgraderingsfunksjon til K700i. (slik som jeg pr. idag kan på min Sony Ericsson P900.)

Det som da kreves er en PC m/internett, K700i og datakabel... (Tror ikke du kan bruke ir/blåtann.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...