moray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har akkurat mottatt 3 pk. toner-refill (150,- stk) fra blekkpatron.no. Tok bare noen få dager, og det fulgte med anvisning for å fylle på toner. Så hjemmelagd ut, men informativ og bra. Kan ikke si meg annet enn fornøyd med kjøpet. (PS. skal brukes av forskjellige personer, greit med porsjonspakninger) Lenke til kommentar
KongeFisk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Må også si meg meget fornøyd med blekkpatron.no. Rask forsendelse bra kvalitet og billig! Jeg hadde litt angst for at "uorginalt" blekk skulle ha dårligere kvalitet, men jeg klarer ikke å se forskjell. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Selv om de blekkpatronene jeg bestilte sist førte til lekkasje, så behandlet de problemet så godt at jeg med glede vil handle der igjen. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Her på bruket, med 17 lasere og 15 blekkprintere ville jeg jo spart flere tusen i året. Dem må ha stjælt blekket tror jeg Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Høres ut som fin bedrift som tar ansvar i og med at du fikk ny printer til det mellomlegget der. Nesten dum-snill Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ok, rippe opp i gamle tråder er kult. Har flere ganger kjøpt blekk fra blekkpatron.no, både til canon og Epson, bra nok blekk og kjempepris og rask levering. Idag fikk jeg pakke fra dem med 6 patroner til R300, hadde bestilt bare uorginale G&G men overraskende nok var den sorte en orginal Epson-patron, men til prisen av en G&G. Meget god service ja. Har før tatt kontakt med dem med spørsmål om blant annet CIS-systemer til Epson og fikkk raskt svar om hvordan det lå an med den saken, det ble flere mailer og svar lot ikke vente på seg. Topp butikk med bra varer, dessuten billigere enn inkclub Har opplevd at reservert beløp har blitt stående på kontoutskriften ei stund etter at betaling til blekkpatron.no er trukket, det har jo ikke noe å si på slike småbeløp når det ikke er så mange dagene, men kunne godt vært det foruten. Lenke til kommentar
Tor74 Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Hei. Jeg åpnet denne siden for å lese innleggene. Jeg bestilte blekk i forrige uke, men har foreløpig ikke fått tilsendt noe. Så jeg er redd dette ikke er seriøst firma. Det har altså gått mandag til fredag - dvs. 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå