Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har nettopp bestilt blekk til skriveren min fra blekkpatron.no, noe som ser ut som en en-manns bedrift. Er det noen her som har erfaringer med denne siden? kanskje litt dumt å spørre om dette ETTER at jeg har bestilt...Jaja, gjort er lort Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Min erfaring er at du får det du har bestilt etter noen få dager...... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Vel, min erfaring ble litt annerledes: Jeg merket ved første print at noe var galt, for den ville ikke printe blått eller rødt, i stedet printet den gult. Jeg har hittil derfor kun printet i svart-hvitt med en patron jeg hadde litt blekk igjen i. Da jeg i dag skulle undersøke printeren for å se om det var noe galt med den, løftet jeg den opp. Der fikk jeg se en diger dam med rødt blekk. Dette hadde lekket fra undersiden av printeren. I den blå blekkpatronen hadde ikke blekket trukket inn i "kammeret" før utgangen fra patronen til printeren. Fra nå av blir det originalt blekk! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har ikke opplevd disse problemene med patronene til blekkpatron.no , har fått fine utskrifter, men det er viktig å være påpasselig og at patronene står ordentlig i, greit å dobbeltsikre seg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg var nøye med å sjekke at de satt ordentlig i. Det eneste er at de vingler litt... Har sjekket at det er de riktige patronene også. Det er en Canon BJC-610 printer...Ikke det nyeste på markedet akkurat.. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Min erfaring er at de er kjappe og patronene er veldig bra. Betalte med visa og fikk dem fraktfitt levert! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 det er jo nesten billigere å kjøpe ny printer enn nye patroner til gammel printer... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 bare husk at du mister garantien på skrivehodet i canon skrivere hvis du bruker uorginalt blekk. er ikke så farlig med gamle printere, men med en helt ny printer hadde jeg bare brukt orginalblekk hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 bare husk at du mister garantien på skrivehodet i canon skrivere hvis du bruker uorginalt blekk. er ikke så farlig med gamle printere, men med en helt ny printer hadde jeg bare brukt orginalblekk hvis jeg var deg. Typisk... Bare for å tjene penger! Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Usedvanlig kjapt levert, og dem hadde de billigste originalpatronene. Har iallefall ingen problemer med å anbefale blekkpatron.no til andre, og jeg vil bruke dem igjen... Mvh Raimop Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Billigt og kjapt var det, men tydeligvis ikke så veldig god kvalitet :shurg: Må vel se meg om etter en ny skriver snart, det er ikke akkurat en fotoskriver. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 bare husk at du mister garantien på skrivehodet i canon skrivere hvis du bruker uorginalt blekk..../QUOTE]Typisk... Bare for å tjene penger! Tøv. Du mister garantien fordi du kan risikere å tette dysene med uorginal blekk. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Noen som har et forlsag til en grei og billig skriver? Skal bare brukes til dokumenter og evnt. skoleoppgaver.. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 nytter i allefall ikke å bruke Opera der... må Internet Explorer og det er fyfy... Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 bare husk at du mister garantien på skrivehodet i canon skrivere hvis du bruker uorginalt blekk..../QUOTE]Typisk... Bare for å tjene penger! Tøv. Du mister garantien fordi du kan risikere å tette dysene med uorginal blekk. Nei eg trur nok berre det e for å tjena penger ja! Det e blekke så koste ikkje innkjøps prisen på skrivaren. så det der dei får pengene. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) tror jeg skal bestille derfra nesten gang å teste ut, prisens er jo uslåelige Endret 18. september 2004 av fantaboy Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) slettes... Endret 18. september 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Fikk kjapp respons på mailen til dem. De tilbyr pengene tilbake eller ny printer Det kaller jeg kundeservice Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Da har jeg mottatt en splitter ny Epson Styles C66 skriver fra blekkpatron.no. Dette fikk jeg i bytte mot min gamle defekte printer + et mellomlegg på 200 kroner.. Ikke værst Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kanskje jeg skal be de om å sende meg noen defekte patroner? Utrolig bra av Blekkpatron.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå