Gå til innhold

er "manhunt" artig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tråkker sikkert ut i ei moralsk hengemyr eller noe sånt nå,men:

Min mening er at man får rast fra seg i spill, og at media legger skylda på spill med en gang er bare for dumt og egentlig litt irriterende når du er en gamer/psykotisk lystmorder, får liksom følelsen av at man blir litt utstøtt av samfunnet.

Hvis inlegget var rotete eller dårlig skrevet er det bare å klage, tror jeg fikk fram poenget mitt.

Er helt enig med deg, for mange tror jeg nok det kan være avreagerende og spille litt voldelige spill.

For allt jeg vet kunne jeg vært en psykotisk seriemorder(snakker ikke om ingame nå) nå hvis det ikke hadde vært for alle fragsa jeg har opparbeida meg i spill. ;)

så vi er alle egentlig psycho? å det eneste som forhindrer oss å ta over verden, drepe småjenter, å banke opp gamle damer er spill som dette?

Lenke til kommentar
manhunt er veldig gøy i starten, men man blir vldig fort lei, fordi det er 100% ensformig. og han kan lissom bare utføre et type bakangrep pr våpen, så bet blir ingen variasjon

Du har tydeligvis ikke fått med deg noen ting , det første spillet "prøver" å lære deg er å det at du kan drepe på 3 ulike måter pr våpen.

Lenke til kommentar
manhunt er veldig gøy i starten, men man blir vldig fort lei, fordi det er 100% ensformig. og han kan lissom bare utføre et type bakangrep pr våpen, så bet blir ingen variasjon

Du har tydeligvis ikke fått med deg noen ting , det første spillet "prøver" å lære deg er å det at du kan drepe på 3 ulike måter pr våpen.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg tråkker sikkert ut i ei moralsk hengemyr eller noe sånt nå,men:

Min mening er at man får rast fra seg i spill, og at media legger skylda på spill med en gang er bare for dumt og egentlig litt irriterende når du er en gamer/psykotisk lystmorder, får liksom følelsen av at man blir litt utstøtt av samfunnet.

Hvis inlegget var rotete eller dårlig skrevet er det bare å klage, tror jeg fikk fram poenget mitt.

Er helt enig med deg, for mange tror jeg nok det kan være avreagerende og spille litt voldelige spill.

For allt jeg vet kunne jeg vært en psykotisk seriemorder(snakker ikke om ingame nå) nå hvis det ikke hadde vært for alle fragsa jeg har opparbeida meg i spill. ;)

så vi er alle egentlig psycho? å det eneste som forhindrer oss å ta over verden, drepe småjenter, å banke opp gamle damer er spill som dette?

Nei, ikke helt, spill i det hele tatt (tydekigvis spesielt manhunt) er det som forårsaker all dritten i verden, følger du ikke med i media eller? :whistle:

Lenke til kommentar
MÅ bare få sagt det: Dette spillet er tversgjennom råttent!! Elendige greier, som kun selger pga- av all kritikken i media.. Styr unna!!! Prøv heller Postal 2 om du skal ha "splætter" spill.. Da lo jeg iallfall godt endel ganger!

Og hva er forskjellen mellom Postal 2 og Manhunt?

Endret av Sigga
Lenke til kommentar

Jeg mener Postal 2 hadde endel morsommheter, som f.eks. samtaler NPC`ene imellom. og endel avoppgavene. I Postal 2 har du også mulighet til IKKE å drepe. Mens ManHunte r lagt opp KUN for at du skla drepe så groteskt som mulig.

Missfortå meg rett, synes begge spillene er meget spekulative og lite underholdene. Men SKAL du prøve noe sånnt så ville iallfall jeg gått for Postal 2.

Lenke til kommentar
Jeg mener Postal 2 hadde endel morsommheter, som f.eks. samtaler NPC`ene imellom. og endel avoppgavene. I Postal 2 har du også mulighet til IKKE å drepe. Mens ManHunte r lagt opp KUN for at du skla drepe så groteskt som mulig.

Missfortå meg rett, synes begge spillene er meget spekulative og lite underholdene. Men SKAL du prøve noe sånnt så ville iallfall jeg gått for Postal 2.

Hmm, ikke enig.

Postal 2 er et humorspill, ble aldri skremt eller avstøtt.

I Manhunt ble jeg det. Det var en meget annerledes spillopplevelse. Og det er bra at bare finnes ett slikt spill, for det er ikke plass til flere.

Manhunt er spillet "alle" ventet på fordi det var det ultimate av gørr og jævelskap. Og det er lett å hate det. Kanskje med rette også.

Lenke til kommentar

Postal 2 er et mye mer "useriøst" spill en Manhunt. Jeg vil ikke påstå at Postal er spesiellt bra på noen måte. Det skinner lett igjennom at man vil provosere, og det samme gjelder nok Manhunt.. men jeg skal ærlig inrømme at jeg liker stilen Manhunt har lagt seg på. Et litt mer gritty, dystert og "tabu" spill. Når det gjelder dårlig inflytelse så står jeg på min mening om at det er mye annet som skal virke inn om man først går av hengslene og tar spillet ut i livet. Syke mennesker finnes unasett.

Jeg likte spillet, men det har ikke så mye re-play verdi. Skinner lett igjennom at det er samme folka som står bak GTA serien.

Lenke til kommentar
[iC' date=25/08/2004 : 15:14]
Argh.. HATER Postal 2.

Postal 2 er jo drit arti hvis de som spiller det har sånn humor og ikke er sånn "seriøs"

...Og for de som ikke bryr seg om at for å komme til en plass må man gå SYYYKT langt, og igjennom flere tunneller hvor spillet loades...

Noe som jeg husker som en heller treeeeeeeg prosess...

I tillegg er spillet mer ensformig enn så alt for mange spill jeg har spilt de siste årene...

man kan laste ned en patch som gjør att loading tida blir MYE kortere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...