Bear^ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg søkte etter cheats for Doom 3, ikke forde jeg vl cheate i spillet, men fordi det er mye morsomme saker produsentene kan legge inn i spillet via en liten "cheat" Jeg fant noe som heg ikke helt fikk til å virke, men som de sier skal virke. Og det er "give doom95" og sies å skal aktivere det gamle Doom spillet, men dette har jeg ikke klart å fåd til. Noen andre som har sett noe til dette? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 OT: sugen topic..vennligst skift.. Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg søkte etter cheats for Doom 3, ikke forde jeg vl cheate i spillet, men fordi det er mye morsomme saker produsentene kan legge inn i spillet via en liten "cheat" Jeg fant noe som heg ikke helt fikk til å virke, men som de sier skal virke. Og det er "give doom95" og sies å skal aktivere det gamle Doom spillet, men dette har jeg ikke klart å fåd til. Noen andre som har sett noe til dette? ALDRI spørr om cheats....Det er noobish Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det er da vel ikke noe galt i å spørre etter cheats. Folk må da få lov til å spille som de vil. Når jeg enten er lei et spill eller har runna det så pleier jeg å more meg med litt cheats ol. Høres artig ut med den doom95 saken, må sjekkes ut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Cheats er ikke nooish uansett hvordan du ser det, så lenge det er i et singel player spill. Jeg bruker chests når jeg bare skal kødde gjennom spillet og leke, når jeg ikke tar det seriøst i det hele og det store. Har testa den ut, og den virker ikke, ikke for fem flate ører har jeg fåd den til å virke, og de fleste sier at den ikke virker. Men om jeg skal si det selv, den beste "koden" til konsollen er å bare skrive iddqd, den gamle Doom/Doom 2 koden, så skal du se hva du får opp, meget morsomt for oss "veteraner" som har vokst opp med Doom. MERK: Bare skriv "iddqd" men trykk ikke enter. Selv fant jeg det litt rart at når jeg skrev koden fikk jeg opp "Warning, unknown object "doom95" was added to your inventory" Men de sier at denne koden er falsk og virker ikke. Derimot kan jeg anbefale, om du har det originale Doom eller Doom 2, å laste ned Doomsday (www.doomsdayhq.com) Last også ned MD2 filene, textures og music, og opplev det originale Doom/Doom2 med 3D monster, 3D våpen men samme brett. For dere intereserte er MD2 filer laget i Milkshape, og er brukt i det ellers så populære spille "Half life" og "Counter-Strike" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå