Jimmy Pop Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Kan noen forklare meg hva Brute-forcing er? Har skjønt så pass at det er noe med hacking, men akkurat hva er det, og hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Brute force har egentlig ikke noe med hacking å gjøre. I programmering, så går brute force (=uttømmende) søk på å f.eks. søke igjennom en hel database istedet for et lite subset som er begrenset med regler. Et brute force-søk vil holde på til man finner det man leter etter. Man kan også ha brute force-utlisting der absolutt alt listes ut. Man har også f.eks. brute force-cracking på passord. Da begynner man med å prøve passordet "a", deretter "b" osv. til man kommer til "z" og så starter man på "aa", "ab", "ac" osv. Et intelligent passord-crack-program vil ta utgangspunkt i en ordbok og prøve passord ut ifra de ordene (evt. med mulige avvik - f.eks. "Ole" --> "Ol3"). Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Skjønner... Tusen takk Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg vet dette ikke har noe med denne saken å gjøre, og at denne gjerne skulle ha blit sendt som PM men den sjekker folkene så skjeldent... så jeg valgte å skrive det her: Hvilket bilde er det egentlig som skal være i sig'en din Jimmy Pop? Den vises nemmelig ikke her... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Hehe... Originalt bilde, eller?? Det skulle være en Tool-logo, og linken og alt fungerer, hvis du ser på linken, skal det være http://hjem.sol.no/pdra/band/tool/toolband.gif . Den har aldri fungert, og hvorfor, vet jeg ikke. Men hvis du går inn på den linke, virker den... Jeg synes bare at det var originalt med den logoen med et lite rødt kryss... Tjaa... Vet ikke hvorfor... _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-05-03 11:24 ] Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Ehh... Linken til Tool-logoen virker ikke, asså :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Jo, den gjør egentlig det... Prøv å oppdatere et par ganger, for den er det. Jeg testet den nettopp. Men måtte oppdatere en gang, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 You are not authorized to view this page You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied. uhhmm.. har ikke lov å se bildet, derfor blir det heller ikke vist på siden, har du logget deg inn den siden, ligger bildet din i cachen på maskinen din osv Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Får beskjed om at brukeren av siden kanskje ikke har lagt inn index.html fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå