jingt Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 noen som har erfaring med bilteama- krom lakken. Hørt at den sverter av. Skjer det samme hvis man sprayer det på tre og pvc slanger? klarlakk oppå? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Den sverter av uansett, og tar du klarlakk over så blir den bare grå. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Denne lakken er ikke særlig god. Den sverter av hvis man tar mye på den, og jeg har erfaring med at hvis man legger et lag klarlakk oppå, mister den mye av metallic effekten sin.- Den blir veldig matt. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 hva er egentlig den lakken ment for da, hvis den sverter av uansett. det må jo være grunn til at den fortsatt selges!! og det hadde vært så kult med krom lakk Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 du får høre med biltema om hvorfor de selger den da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Pappa brukte den på draget på en campingvogn før han solgte den, for å dekke over no rust og no greier... Lenke til kommentar
Jackpot Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg brukte Biltema crom spray innvendig i mitt gammle chieftec fulltower. Det så greit ut helt til lakken tørket, prøvde 3 lag uten hell. Grunningen hjalp dårlig, jeg kunne fjerne lakken enkelt med neglene Kanskje den styggeste/dumeste casemod`n jeg har gjort... synd jeg ikke har noen bilder av det Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg brukte Biltema crom spray innvendig i mitt gammle chieftec fulltower.Det så greit ut helt til lakken tørket, prøvde 3 lag uten hell. Grunningen hjalp dårlig, jeg kunne fjerne lakken enkelt med neglene Kanskje den styggeste/dumeste casemod`n jeg har gjort... synd jeg ikke har noen bilder av det uff. og jeg som hadde gledet meg til å lage crome trekabinett Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 men nå ble jeg litt glad igjen. jeg kom tifeldigvis bort denne siden: http://forum.hardware.no/index.php?&act=ST&f=132&t=266144 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hva er egentlig den lakken ment for da, hvis den sverter av uansett. det må jo være grunn til at den fortsatt selges!! og det hadde vært så kult med krom lakk Den selger sikkert bra, er nok derfor de selger den. Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Åssen spray var det da ? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg vil ikke anbefale lakk fra biltema,lakket opp tempo corvetten min med det men for det første farget den av og for det andre fikk jeg ikke ut all lakken i boksen fordi det ikke var nok driv gass på den Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg lurer også på hvorfor den sverter av. Må jo være noe galt med den. Noen som vet noen andre plasser hvor man får kjøpt chrom spray som duger? Tenkte litt på å kjøpe lakk på Maxbo, men vet ikke hvordan kvaliteten er der. Erfaringer? Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg lakerte kabinettet mitt med den lakken *gammelt kabinett* og det så dritfint ut helt til det tørket. Da mistet det endel av crome effekten, og med en gang man tar på det så sverter det av og blir ødelagt.. Bare dritten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå