mr_lf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Skal lage en webside. der skal jeg ha en meny linje rett under header`n på sia. på meny linja skal jeg ha et LCD-display. Der vil jeg at, når du tar musa over en av knappene, feks LAN, skal det komme opp i displayet! er det noen enkel måte å gjøre dette i photoshop/image ready? bruker cs+7:) Eller om det er mulig å gjøre dette i andre program, dreamweaver/fireworks? takktakk Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei, seff er det en måte. Det du må gjøre er først og fremst og lage 2 gif-bilder av hver bilde .. Altså bilde som skal settes sammen med flere bilder som skal utgjøre en meny. Du må lage en over-bilde og en normal-bilde. Så bare send meg pm når du har fått gjort dt, så skal jeg få sendt deg html - koden for mouseover funksjonen, og evt preloadingkoden også hvis du vil at menyen skal loade fortere. Eller du kan jo evt lage menyen i flash. Mye enklere og stiligere. Da har du en swf fil istedet for masse gif filer liggende på servern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå