- mOtz^ - Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har instalert USB 2.0 nå, eller jeg tror jeg har gjort det. Men finnes det noen måte å skjekke dette på? Betyr dette at alle USB porter i kabinettet har USB 2.0, og ikke USB 1.0? Jeg har kjøpt meg et lite tv apparat, som må ha USB 2.0, ellers går det til helv***. Takker for svar ^^ Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Test med den tven din og sjekk om den virker siden du skrev at den krevde USB 2.0 Hvis du har en Pendrive som går på USB 2.0 så overfør noen filer. Går det veldig fort (tror det er noen megabyte i sekundet) så fungerer usb 2.0 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ja, egentlig kan jeg jo prøve med tv-greia.... har dessverre ike noen usb pen.. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Sjekk device manager. Hvis du har usb 2.0 hub under universal serial bus controllers så burde alt være ok til å bruke usb 2 enheter. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Det står ikke noe spes. om USB 2.0 eller 1.1 der.... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Betyr dette at alle USB porter i kabinettet har USB 2.0? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Altså USB 1 og 2 er hardware spesifike, ikke driver relaterte. Men jeg tror USB standarden har drivere som går om hverandre. Det er en standard som diverse produsenter kan bundle med sine produkter. Om du har USB 2.0 på dine usb porter er avhengig av hovedkorte ditt eller USB kontroller du eventuelt har kjøpt ekstra. Det er ikke noe du kan oppgradere eller instalere i ettertid. Fortell oss vilket hovedkort du har så er det sikkert noen her som kan fortelle deg hva du har. Selv har et MSI hovedkort som har både USB 1 og USB 2.0 porter blandet omhverandre. Btw...hva har dette TV greie med om du har USB 2 eller 1...eller er det en eksternt TV tuner? AKIRA Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Tok et bilde med Sisoft Sandra, er det noen som kan bekreft at jeg har instalert USB 2.0? Endret 24. august 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Her står det at du har 3 USB kontrollere. 2 av de er USB 1.0 1 av de er USB 2.0 Hvor disse så er plassert på PCen din vet ikke vi. Men du har USB 2.0 plugger et eller annet sted. AKIRA Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 det vil si at de nye pluggene du installerte er USB2, det gjør ikke de gamle du hadde fra før til USB2 nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå