kyan Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Finnes det noe barebone-system som har plass til et AGP-skjermkort med kjøleribbe som tar opp en ekstra kortplass? Har kjøpt et HIS-Excalibur 9800 pro ICEQ. Jeg trenger et barebone-system som har plass til dette skjermkortet, og som har kraftig nok strømforsyning. Noen som vet? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Tviler på at du kan ha på dekselet da, du kan jo lage nytt eller modde orginal dekselet. Jeg har en Shuttle SN45GV2 og lagde deksel selv pga at vannblokken stikker noen millimeter utenfor. Når det gjelder PSU så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg, det fungerer nok helt fint. Hvilken barebone er det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har en Shuttle SN45GV2 og lagde deksel selv pga at vannblokken stikker noen millimeter utenfor. Bilde! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har en Shuttle SN45GV2 og lagde deksel selv pga at vannblokken stikker noen millimeter utenfor. Bilde! Støttes. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hehe det er bare for å holde støv og dritt ute altså, ikke noe supersveiset aluplater, men rett og slett papp Kan jo lime alufolie på, men tror ikke det blir noe finere. Male med sølvspray er jo alternativ, ,men vet ikke om det blir no bra, trekker kanskje inn i pappen? Hadde jeg brukt noe annet som tre eller metall så ville vannslangene blitt presset for hardt mot 3D-kortet. Kan godt legge ut bilde når jeg får datakabelen til mobilen, eneste kameraet jeg har nå. Endret 23. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå