trulte10 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Noen som vet forskjellen på dette og dette ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 den første veier 2kg mindre enn den andre. fargen og prisen er også førskjellig Lenke til kommentar
trulte10 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ser det, men det må være meir som er forskjellig! Kva betyr f.eks Antall installerte vifter 6. Er det 6 vifter i kabinettet? Kva betyr Strøminnretning :Strømforsyning - redundant Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jepp det medfølger 6 vifter i kabinettet ! og det andre veier 2 kg mer, å det er høyere i pris ! men jeg hadde nok forstatt gått for det andre kabinettet, siden det medfølger vifter ! 6vifter er ikke akkurat billig visst du skal kjøpe det, men da blir det jo valgfritt for ossen vifter du vil ha, og jeg veit ikke støyen på disse viftene, siden det er 6 av dem tipper jeg nok at du hører det greit ! og fordelen med det første er at der kan du som sagt velge hvem vifter du vil ha+ støynivåene på disse ! Lenke til kommentar
trulte10 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Du ville altså gått for dette med 6 vifter. Har du peiling på dette med Strøminnretning: Strømforsyning - redundant Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du ville altså gått for dette med 6 vifter.Har du peiling på dette med Strøminnretning: Strømforsyning - redundant Det du linka til var med det uten de 6viftene, men ja jeg ville det ! Og nei vet ikke noe om strømforsyningen! vil vel tro dem er like !så det er nok bare det som er nevnt lengre opp som er det som er forskjellen mellom disse kabinettene Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Angående "Chieftec BX Tower m/dør Sort og Sølv Kabinett 360W PSU" Antall installerte vifter : 6 Visst du klikker på "Vis spesifikasjoner" står dette : Vifter Foran : 2 x 8 cm - ( 0 installert) Side : 2 x 9 cm - ( 0 installert) Bak : 2 x 8 cm - ( 0 installert) Ikke vet jeg om det er med vifter, eller hva det er. Går ut ifra at det er med vifter, men at de ikke er satt på plass ? Send en mail og spør de elns Utdrag fra en hjemmeside jeg var innpå : Cinet MP-430 leveres med feiltoleranse på strømforsyninger, gjennom sine 3 stk. «Hot-Swap» strømforsyninger. Det betyr at serveren vil fortsette å være i drift selv om den ene strømforsyningen går i stykker (Redundant Power Supply). En viktig detalj som sikrer høy oppetid. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Utdrag fra en hjemmeside jeg var innpå : Cinet MP-430 leveres med feiltoleranse på strømforsyninger, gjennom sine 3 stk. «Hot-Swap» strømforsyninger. Det betyr at serveren vil fortsette å være i drift selv om den ene strømforsyningen går i stykker (Redundant Power Supply). En viktig detalj som sikrer høy oppetid. Enda en grunn til å kjøpe det siste Lenke til kommentar
trulte10 Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Veldig forvirra. Kva er det beste alternativet av desse to Chieftec BX kabinetta. Har bestilt det til 895 kr med 6 vifter, men det er ikkje for seint å forandre det. Lenke til kommentar
elRogero Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Ser jo ut til at det kun er design som er forskjellig : Chieftec Chassis Endret 31. august 2004 av elRogero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå