Gå til innhold

Hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp det medfølger 6 vifter i kabinettet ! og det andre veier 2 kg mer, å det er høyere i pris ! men jeg hadde nok forstatt gått for det andre kabinettet, siden det medfølger vifter ! 6vifter er ikke akkurat billig visst du skal kjøpe det, men da blir det jo valgfritt for ossen vifter du vil ha, og jeg veit ikke støyen på disse viftene, siden det er 6 av dem tipper jeg nok at du hører det greit ! og fordelen med det første er at der kan du som sagt velge hvem vifter du vil ha+ støynivåene på disse !

Lenke til kommentar
Du ville altså gått for dette med 6 vifter.

Har du peiling på dette med Strøminnretning: Strømforsyning - redundant

Det du linka til var med det uten de 6viftene, men ja jeg ville det ! Og nei vet ikke noe om strømforsyningen! vil vel tro dem er like !så det er nok bare det som er nevnt lengre opp som er det som er forskjellen mellom disse kabinettene

Lenke til kommentar

Angående "Chieftec BX Tower m/dør Sort og Sølv Kabinett 360W PSU"

Antall installerte vifter : 6

Visst du klikker på "Vis spesifikasjoner" står dette :

Vifter Foran : 2 x 8 cm - ( 0 installert)

Side : 2 x 9 cm - ( 0 installert)

Bak : 2 x 8 cm - ( 0 installert)

Ikke vet jeg om det er med vifter, eller hva det er. Går ut ifra at det er med vifter, men at de ikke er satt på plass ? Send en mail og spør de elns :p

Utdrag fra en hjemmeside jeg var innpå : Cinet MP-430 leveres med feiltoleranse på strømforsyninger, gjennom sine 3 stk. «Hot-Swap» strømforsyninger. Det betyr at serveren vil fortsette å være i drift selv om den ene strømforsyningen går i stykker (Redundant Power Supply). En viktig detalj som sikrer høy oppetid.

Lenke til kommentar

Utdrag fra en hjemmeside jeg var innpå : Cinet MP-430 leveres med feiltoleranse på strømforsyninger, gjennom sine 3 stk. «Hot-Swap» strømforsyninger. Det betyr at serveren vil fortsette å være i drift selv om den ene strømforsyningen går i stykker (Redundant Power Supply). En viktig detalj som sikrer høy oppetid.

Enda en grunn til å kjøpe det siste

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...