marcus Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Sitter med en pc jeg akkurat har lagt inn win98 på, problemet er at en del av filmene jeg har liggende på pc'en vil åpnes med winamp;( Får ikke alternativet "åpne i" når jeg høyreklikker på fila. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Fungerer selvfølgelig hvis jeg åpner fila i det riktige programmet, men synes dette blir litt tungvindt.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hmmm, nå er det ganske lenge siden jeg holdt på med Windows 98, men det skal jo finnes noe som heter folder options eller noe i Windows 98 også? gå til control panel å se etter noe som heter folder options. hvis du finner den så dobbeklikker du på denne og velger file types. der skal fil typene ligge og du skal få alternativer om hvilket program du vil åpne filtypen i. f. eks hvis du har både Winamp og Windows media player på maskina og mp3 sangene dine vil åpnes i Windows media player, så kan du velge at filene skal åpnes i Winamp istede. lykke til. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 er ikke sikker på om åpne i finnes i win98, men når du er inne på Min Datamaskin kan du gjøre følgende: - Verktøy - Mappealternativer - Filtyper også kan du velge hvordan program du skal bruke til de forskjellige formatene! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Merk filen med ett venstre klikk, hold så skift/shift tasten inne mens du høyreklikker på filen, så får du vel opp Åpne i/med som et ekstra valg. Mvh Meg. Endret 22. august 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå