tiboine Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Lurer på hvilke minnekort som er best i pris/ytelse. Har selv XD kort til kameraet mitt. Men syns at det er ganske dyrt forhold til andre kort. Er det noen nevneverdig hastighets forskjeller mellom forskjellige kort? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Lurer på hvilke minnekort som er best i pris/ytelse. Har selv XD kort til kameraet mitt. Men syns at det er ganske dyrt forhold til andre kort. Er det noen nevneverdig hastighets forskjeller mellom forskjellige kort? Hva du bør velge er avhengig av hvilke minnekort kameraet ditt kan bruke. Hvis det f.eks. kan bruke Smartmedia eller xD, er xD raskest (mens Smartmedia er billigst). Hvis du kan bruke CompactFlash (CF) er dette omtrent like kjapt som xD, men til halve prisen. Altså: Før du vurderer andre kort enn xD må du finne ut hva kameraet ditt kan bruke.. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm... Er ikke sånn at jeg går etter hvilket kort kameraet bruker:) Ordla meg kanskje litt feil.. Men det jeg lurte på er hvilket kort som er best? tenker på kvalitet og hastighet. Surrer visst litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå