Nightwish Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg skal som sagt ha PC bildet på TV`en for å se filmer osv. Jeg har lett litt rundt og sett på guiden på hjemmekino.no. Men jeg er fremdeles litt usikker på hva jeg trenger, leste et sted at det er forskjell på hva som virker med nVIDIA og ATI kort når man skal gjøre dette. Så spørsmålet mitt er enkelt: Hva trenger jeg? Grafikkortet er av typen: ASUS 9600 XT TV: PHILIPS 28PW6408 Takker for alle svar! Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du kobler tv-utgangen fra grafikkortet til inngangen på tven. Regner med tven har scart kontakt, da kan du kjøpe en RCA til scart overgang på clas ohlson for 70-80kr. Da kommer bildet fra grafikkortet mens lyden kommer fra lydkortet (og inn i en og samme scart overgang). Ser forøvrig at tven har s-vid inngang, du kan teste den først. Jeg hadde lite hell med den. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Er det ikke like godt å kjøpe S-video -> SCART plugg? Altså S-video plugg i den ene enden og SCART i den andre. Eller er jeg helt på jordet her? Endret 22. august 2004 av Nightwish Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg kjøpte en dyr sak på Expert for to år siden. S-video og lyd i den ene enden, og scart i andre. 500,- kosta det meg! Vil tror du får det billigere på clas ohlson eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå