oby Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei, jeg skal bygge en PC til en kamerat som skal bruke den til å spille nye spill. Jeg har kommet opp med dette oppsettet. Er det noe som burde endres og hvordan kan jeg få den litt billigere uten at det går utover ytelsen? Koster jo ca 10500 + frakt fra en webshop og det er litt for dyrt synes han. Han kommer ikke til å klokke PCen noe særlig, men det kan hende jeg tar en softmod på skjermkortet. Og helst kom med forslag på deler som er på lager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hva med Gigabyte K8NS nForce3 250 AOpen CD-RW Inkl. sort + sølv front. AMD Athlon 64 3000+ BOXED Sapphire Radeon X800PRO 256MB OCZ 1024MB Premier Dual Channel Seagate 120GB S-ATA 7200RPM Chieftec BX serie m/dør Sort Tot: 9 959,00 (inkl. mva.) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 og kjøp alt fra en og samme nettbutikk. Ellers går vinninga opp i spinninga. Mye fraktskostnader... Lenke til kommentar
oby Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 og kjøp alt fra en og samme nettbutikk. Ellers går vinninga opp i spinninga. Mye fraktskostnader... Ja, det er det som er litt vanskelig da, siden det er alltid noen som ikke har det man vil ha på lager. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) og kjøp alt fra en og samme nettbutikk. Ellers går vinninga opp i spinninga. Mye fraktskostnader... Ja, det er det som er litt vanskelig da, siden det er alltid noen som ikke har det man vil ha på lager. Da går man en tur i matskapet, finner en pakke med tålmodighet og smører på et tykt lag! Jeg har litt dårlig erfaring med å handle fra flere steder. Maskinen min virket ikke da jeg kjøpte den og jeg endte opp med å sende komponenter rundt om i halve Norge for å få netbutikkene til å finne feilen. Tok meg en ekstra måned før jeg fikk maskinen i gang. Da synes jeg det er bedre å vente til butikken har varen på lager.. Men nå var jo jeg veldig uheldig da og var den eneste jeg visste om med PC med slikt oppsett.. Hvis han har venner med tilsvarende PC, er det jo lettere å feilsøke og sende inn den komponenten som ikke virker.. Så er det jo ikke så stor sannsynlighet for at en komponent ikke virker heller da.. Endret 22. august 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
oby Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hva med Gigabyte K8NS nForce3 250 AOpen CD-RW Inkl. sort + sølv front. AMD Athlon 64 3000+ BOXED Sapphire Radeon X800PRO 256MB OCZ 1024MB Premier Dual Channel Seagate 120GB S-ATA 7200RPM Chieftec BX serie m/dør Sort Tot: 9 959,00 (inkl. mva.) Var jo et bra oppsett det der, men da må jeg nok vente minst en uke Lenke til kommentar
oby Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Noen som vet om OCZ 1024MB Premier Dual Channel er gode å overklokke? Kan hende det blir litt klokking og da må jo rammen tåle litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå