fjotten Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Et skrikmaleri på avveie, akkurat litt mystikk som dette som skal til for å øke verdien på gjenværende? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hehe, Skrik har blitt stjælt så mange ganger at jeg tviler på det er orginalen de har fått tak i, den henger nok i ei mafiabule en eller annen plass Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan noen forklare meg hvem som vil kjøpe sånt? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 tror de krver løsepenger for de.... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Tja, er ikke stjålet kunst relativt lett å omsette da? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Tja, er ikke stjålet kunst relativt lett å omsette da? ikke så kjente malerier, alle vet om det, og ingen vil kjøpe noe som alle vet ossen ser ut, og alle er på jakt etter. BTW, det står lange articler både på nytimes.com og bbc Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kven vil kjøpe eit dyrt maleri som dei ikkje kan vise fram til nokon då? Er nok meint som utpressingsmiddel eller eventuelt pøbelstreker Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kven vil kjøpe eit dyrt maleri som dei ikkje kan vise fram til nokon då? Er nok meint som utpressingsmiddel eller eventuelt pøbelstreker Neppe pøbelstreker. Kan jo hende de fant en kjøper før de gjennomførte det, det ville jo vært det smarteste. Men hvem vet... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan noen forklare meg hvem som vil kjøpe sånt? Folk med morbid smak for kunst Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Nå har det jo de siste årene blitt avdekket en del "private" maleri-samlinger... Særlig i Italia... Kun utstyrt med stjålen kunst. Men ja; det er jo vanskeligere å omsette så kjente kunstverk.. Forøvrig er bildene skåret ut av rammene, rammene er funnet på Carl Berner i Oslo.. Dette øker risikoen for at bildene ødelegges.. Krav om løsepenger er også en mulighet. Men sannsynligvis er dette ett kommando-ran.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Hvis de ødelegger eller skader maleriene, på noen som helst måte, skal jeg PERSONLIG sørge for at vedkommende for varige mèn. Endret 22. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvis de ødelegger eller skader maleriene, på noen som helst måte, skal jeg PERSONLIG sørge for at vedkommende for varige mèn. Det maleriet var skadet fra første stund når munch la penselen på lerretet! Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Finnes jo tre skrik-bilder til, kan vel ikke være så farlig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Finnes jo tre skrik-bilder til, kan vel ikke være så farlig? Hehe, det øker jo verdien på de to andre da Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Nettopp, muligens er dette en vinn-vinn situasjon. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) JA! Selvsagt er dette tyveriet gjort av NASJONALGALLERIET!!! Endret 22. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 JA! Selvsagt er dette tyveriet gjort av NASJONALGALLERIET!!! Vist du er en uber-paranoid, alien elsker, konspirasjons freak er ikke det så ufatteli utelukket Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Leste nettopp at vaktene ikke kunne gjore noe siden ranerene var bevapnede. Jeg tror neppe vaktene hadde vapen. Gotta love it! Power to the criminals! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Nettopp, muligens er dette en vinn-vinn situasjon. Jeg tror ikke Munch-museet har planer om å selge unna nasjonalskattene med det første, så det er definitivt ikke en vinn-vinn situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå