tiboine Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Var på foto shooting i sentrum igjen, og fant en fin samling av spurver utenfor stortinget. Endret litt på fargene og kontrasten. Bilde Gjerne litt konstruktiv kritikk Flere bilder for de som har lyst å se... Edit: url Endret 24. august 2004 av skarsk Lenke til kommentar
Normann78 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er for få brukere her som interesserer seg i hva du FÅR UT av et digitalt kamera, de er mer opptatt av "bling-bling", dingser og datautstyr..... Likte fargemettningen i bildet..... kjedelig motiv, men det var veldig skarp og fargene VAR lekkre. Kamera du brukte? Instillinger? Lenke til kommentar
alos Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 nå kan jeg langtifra kalles noen ekspert på området, men siden du ropte sårt etter kritikk så kan jeg jo si hve jeg mener.. Jeg syntes det er i overkant av mye rot i bildet, mye kvist og kvast over alt. En annen ting er at du ikke har klart å fått hele bildet skarpt, helt bakerst i bildet er det ikke helt fokusert og det burde det jo være for å få en innertier på skalaen.. men men, det var hvertfall det jeg syntes, ellers et interesangt bilde.. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bildet av meisen var bra, men omgivelsen blir for rotete, så det blir ingen god karakter fra meg. Telefotografering krever øvelse, og jeg ser jo at du har et potensiale. Prøv å ta bilder med en annen nøytral bakgrunn neste gang. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jeg synes tvert i mot at kvistene og slikt gir en fin ensartet bakgrunn til denne fuglen. Den grønne kvisten er en naturlig farget kontrast til pipippen, som jo har omtrent samme farge som bakgrunnen. Bra bilde, men etter min smak kanskje tatt i fra litt stor høyde. Mere bøy i knærne hadde gjort seg, hvis du spør meg. Edit- det heter fugl, ikke fulg.. Endret 24. august 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Takk for bra kritikk Personlig så syntes jeg at det var stilig med mye rot i bildet. Det kommer ann på øyet som ser selvfølgelig. Har bare fotografert i en måned ca. Så jeg er fortsatt på nybegynner stadiet. Normann78: Brukte Finepix S5000 med auto og macro (tror jeg, husker ikke helt) skarsk: har par andre bilder av fugler med litt mer nøytral bakgrunn på Deviantart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå