niggen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei. Har nettopp kjøpt en HP psc 1317, All in One scanner, kopi og >printer. Når jeg skulle overføre bilder med kameraet (som er et PictBridge >kamera) og koblet denne i USB porten på fremsiden av multiskriveren, fikk >jeg opp en melding om at kun gikk ann å skrive ut bilder direkte, dersom >det var et PictBridge kamera. HP-en fant altså ikke Sony P73 med >PictBridge på listen over tilgjengelige kameraer. Det dukket ikke opp noen >alternativer på listen i det hele tatt. Er det jeg som har gjort noe feil, >eller? Glemte å si at jeg selvfølgelig skrudde på kameraet etter at jeg >hadde koblet i kabelen. > > > >Håper dere kan hjelpe meg. Niggen Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei, jeg sjekket dette med HP, og fikk følgende svar: "HP PSC 1315 og 1317 er samme skriver, såvidt jeg kan se. Men begge støtter PictBridge standarden, så det skal ikke være noen problem å skrive ut ifra et Pictbridge kamera. HPs skrivere er uavhengig av kamera, så vi støtter både HP og ikke-HP kamera." Så vidt jeg kan se ut av dette må problemet ligge et annet sted... Jeg hadde også litt problemer med å få kontakt mellom skriver og kamera, men etter noen forsøk gikk det bra. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå