Gå til innhold

Billigste Socket A HK?

andreh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som slår denne. ?

Dette er et mye bedre kort til samme prisen.

Hva er forskjellen på kortene? bortsett fra LAN, noe jeg egentlig ikke trenger siden jeg har nettverkskort. En annen viktig ting som du kanskje ikke la merke til er det som står på siden: "NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,brackets,manual,IO shield + + mangler!!!)" Slike ting er jo greit å få med, litt tungvint uten.

Men om det er et myyye bedre kort så kanskje jeg skal vurdere det. Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Det har kt400 chipset, dvs. du kan kjøre pc3200 ram på det i 400 mhz.

For øvrig ville jeg ikke kjøpt hk fra demo, da disse kan ha ustabilitetsproblemer som ikke nødvendigvis dukker opp med en gang på testing hos produsenten.

Demo-kort er akkurat like stabile og feilfrie som ikke-Demo-kort ellers hadde de ikke blitt solgt. Jeg har kjøpt flere demo-kort, men ingen har hatt feil som har resultert i ustabilitet noen gang.

Lenke til kommentar

For øvrig ville jeg ikke kjøpt hk fra demo, da disse kan ha ustabilitetsproblemer som ikke nødvendigvis dukker opp med en gang på testing hos produsenten.

Demo-kort er akkurat like stabile og feilfrie som ikke-Demo-kort ellers hadde de ikke blitt solgt. Jeg har kjøpt flere demo-kort, men ingen har hatt feil som har resultert i ustabilitet noen gang.

I beg to differ, selv om jeg ikke tviler på at det er din erfaring.

Btw: hvor mange demokort har en femtenåring egentlig kjøpt ?

Lenke til kommentar

I beg to differ, selv om jeg ikke tviler på at det er din erfaring.

Btw: hvor mange demokort har en femtenåring egentlig kjøpt ?

4-5 stykker, alle til socket A.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...