Gå til innhold

AMD 3,2 GhZ?

Anbefalte innlegg

Hei sann :)

Jeg har ett spørsmål til dere experter :thumbup:

Jeg har 2 "smartasses" her som sitter å påstår att klokke hastigheten på en AMD Athlon 64 3200+ er på 3,2 GhZ.. Jeg blå nekter på dette, å sier at dem finnes i 2,0GhZ og 2,2 GhZ versioner, men da blir det en diger diskusjon om hvor vidt j kan lite om data :no: og att stefaren til en av dem jobbe her på InfoNett og kan alt... Og når j går derifra, så blir det en masse baksnakking om hvor hjerne dau j er, og det j sier e berre shit :(

Nå vil j ha en bekreftelse: Har AMD en Athlon 64 3200+ på 3,2 GhZ eller er det bære bullshit ? I tilleg til dette, så påstår en av dem at han har en 3,2 GhZ AMD i enn Packard Bell EasyNote M3.... kan noen bekrefte att AMD Athlon 64 3200+ bare har klokke hastigheter på 2,0 og 2,2 GhZ? :hmm:

takk så masse på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En AMD på 3.2ghz hadde vært noe det :) Min FX-53 har hvertfall 2.4ghz, så regner med at en 3200+ ligger på 2.2ghz :) Det 3200+ betyr, er at den på 2.2ghz tilsvarer en pentium på 3.2ghz.

Eller, regner ikke bare med - vet den gjør det med sikkerhet.

Endret av DeeTee
Lenke til kommentar
det er det j sier j og... Selv om min Athlon heter 2400+ så er det ikke en 2,4 GhZ, det er en 2,0.. ka heter spellet sa du?  Everest?

Everest er ikke et spill, men et diagnose program, der du kan finne ut altslags rart om maskinen din! :p

Du kna også bruke aida32, og vist du bare skal skjekke stats på cpu'en kan du bruke cpu-z..

Edit: var for seint ute, satt og leste i et blad samtidig :p

Edit2: er ikke denne litt feilpostet? Bærbare datamaskiner?? Så det ikke før nå ;)

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...