Gå til innhold

LG G5400 - Brukererfaringer

Anbefalte innlegg

Lurer på å anskaffe meg en LG G5400. Den er på mange måter en telefon som gir mye for pengene. I den forbindelse henvender jeg meg for å høre om evt. feil og mangler som har gått igjen. Noen av disse har jeg lest om, pluss at jeg har noen spørsmål i tillegg:

1. Telefonen låser seg i spill og under skriving av SMS

2. Telefonen slår seg av under samtale

3. Telefonen opplyser om (i spill) at det ikke er nok minne, selv om det er det.

4. MMS-innstillinger (eller andre innstillinger) som slettes og må legges inn på ny

5. Blir det slark i hengslene mellom skjermdel og tastaturdel ved normal bruk?

6. Er firmwaren blitt oppdatert siden telefonen kom på markedet i Norge (årsskiftet 2003/3004?)

7. Hvilken betegnelse har nyeste firmware?

8. Har det lett for å samle seg støv under ytre eller indre displayglass?

9. Andre negative erfaringer?

Setter pris på tilbakemelding om dette, både fra privatpersoner (spesielt de som har hatt telefonen over tid) og folk innen bransjen (butikk/verksted).

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettverket forsvinner plutselig. Dette er svært frustrerende. Som du skriver henger den seg også opp mye. Min var på service og ble der oppgradert uten at dette hjalp på problemet. Jeg har nå kontaktet selger med ønske om å heve kjøpet....

Lenke til kommentar

mulu: Har du kjøpt den nå i det siste, eller?? Tenker på firmwareversjonen.

G5400 er jo en modell som kom ut våren 2003. Til Norge kom den i butikkene helt i begynnelsen av 2004. Det er 8 måneder siden, altså ganske lenge i mobilsammenheng. Dersom de som har kjøpt mobiler de siste la oss si to månedene har problemer, begynner jeg å lure. Nå vet ikke jeg hvilken firmware som var i telefonene da de kom ut i Norge, og om denne evt. er blitt oppgradert senere. Men du har jo fått oppgradert din og dersom ikke det hjelper, har du jo prøvd, og sitter med en telefon som fremdeles har en mangel. Det burde kunne være en grei sak å få den byttet/heve kjøpet.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...