Gå til innhold

Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en av de beste klassikerne som jeg kan huske. Og ser folk som maser etter det spillet konstant! Fatter ikke at de som var utvikler av det ikke lager Transport Tycoon 2. De hadde jo kommet til å selge til gull. I alle fall hadde jeg satt det på ønske lista mi.

Gidd å lag noe som folk ønsker seg. Neeeida..

Tenk deg TT2 med full 3D motor. Kansje mulighet til å sitte i fører setet til utstyret ditt. *grøsse* VIL HA!! Har t.o.m sendt mail til utviklerne for en god tid siden og bedt de tenke på å lage to'er. Men de fikk bare se. Svarte de.

Jaja..Time will tell...

Lenke til kommentar
Fatter ikke at de som var utvikler av det ikke lager Transport Tycoon 2. De hadde jo kommet til å selge til gull. I alle fall hadde jeg satt det på ønske lista mi.

Nå kommer det jo i praksis en etterfølger om et par uker bare. Locomotion (mer info her) heter det. Ingen 3d, men mer av alt det beste med TT ser det ut til å bli.

 

Transport Giant blir nevnt her, det ser ikke ut til å minne mye om Transport Tycoon, men det virker som det vil bli rimelig likt Industry Giant.

 

Omtaler av både Transport Giant og Locomotion får dere selvsagt her på Gamer.no innen relativt kort tid. :)

Lenke til kommentar
Dette er en av de beste klassikerne som jeg kan huske. Og ser folk som maser etter det spillet konstant! Fatter ikke at de som var utvikler av det ikke lager Transport Tycoon 2. De hadde jo kommet til å selge til gull. I alle fall hadde jeg satt det på ønske lista mi.

Gidd å lag noe som folk ønsker seg. Neeeida..

Tenk deg TT2 med full 3D motor. Kansje mulighet til å sitte i fører setet til utstyret ditt. *grøsse* VIL HA!! Har t.o.m sendt mail til utviklerne for en god tid siden og bedt de tenke på å lage to'er. Men de fikk bare se. Svarte de.

Jaja..Time will tell...

Locomotion kommer i September og er oppfølgeren til Transport Tycoon. Gleder meg sykt da dette er et av mine favoritt spill ever :w00t:

Lenke til kommentar

Transport Giant prøvde jeg demoen av. Spilte i kansje 10 minutter så sletta jeg hele skiten. Det misslikte jeg rett å slett.

Locomotion hadde jeg ikke hørt om før dere nevnte det her. Trodde det måtte være noe sånn Tåg greier. Men det var det jo ikke. Skam bra! :dribble:

Dette må jeg jo skaffe meg!

Men synd det ikke er gjort noe med selve grafikk motoren. Er det enda multiplayer, på Locomotion?

Blir gøy å lese reviews, så får en se om en kaster bort noen kroner på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...