jingt Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) hei! noen som bor i drammen og vet om en akvarie-butikk med en billig og bra pumpe?? pris: ca.250kr. Endret 22. august 2004 av illvit Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Vet ikke om det er noe billig pumpe, men fins en butikk ved gulskogen senteret. ved siden av jysk Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er en sånn zoo-sjappe på cc-senteret også. Hyggelig med andre folk fra drammen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er en sånn zoo-sjappe på cc-senteret også. Og på nettet. Ta en titt på webzoo.net Greie priser der....... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 fine priser på webzoo ja. Var på sørlandsenteret for noen dager siden, og da så jeg en maxi-jet pumpe til 399kr. uff. tror det var MJ600 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 men om noen vet om en butikk i drammen eller i verstefall oslo med slike priser, så rop og si ifra Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 nei, ingen som vet noe. en gang jeg er på cc der så får jeg stikke innom akvarium butikken der og høre om prisen. kan alle pumper senkes under vann Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) nei, ingen som vet noe. en gang jeg er på cc der så får jeg stikke innom akvarium butikken der og høre om prisen. kan alle pumper senkes under vann Kan vel det Ellers er det vel bare å spørre... P.S: illvit, hvor i drammen bor du? Endret 22. august 2004 av Typhon Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 nei, ingen som vet noe. en gang jeg er på cc der så får jeg stikke innom akvarium butikken der og høre om prisen. kan alle pumper senkes under vann Kan vel det Ellers er det vel bare å spørre... P.S: illvit, hvor i drammen bor du? bor egentlig litt utenfor drammen. svelvik Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 nei, ingen som vet noe. en gang jeg er på cc der så får jeg stikke innom akvarium butikken der og høre om prisen. kan alle pumper senkes under vann Kan vel det Ellers er det vel bare å spørre... P.S: illvit, hvor i drammen bor du? bor egentlig litt utenfor drammen. svelvik ok:) Åskollen her da, delen av drammen som er nermest svelvik Veldig off-topic dette her men... Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Konnerud her OFFTOPIC kor Endret 27. august 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg kommer fra Hokksund da er ofte i drammen da! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ........, Og det var det. Denne tråden har nå havnet over stokk og stein, og ligner mer på et oppslag i en adressekatalog. Trådstarter har nå sikkert fått med seg hvor pumper kan kjøpes, og da ser jeg ingen grunn til å fortsette den. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg