Sondre^^ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 trådstarter: ingen her kjenner søsteren din bedre enn deg, så du er nok best kvalifisert til å vite hva hun ønsker seg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 trådstarter: ingen her kjenner søsteren din bedre enn deg, så du er nok best kvalifisert til å vite hva hun ønsker seg Godt poeng.. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg tror definitivt at iPod hadde vært en god, og orginal idé. Hvis ikke kan man vel gå for klassikerene; Mobiltelefon, Sølvtøy, dingsbomser (dvs. smykker) til bunad, Parfyme, og/eller penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 trådstarter: ingen her kjenner søsteren din bedre enn deg, så du er nok best kvalifisert til å vite hva hun ønsker seg Klart det. Jeg ber dere ikke ta avgjørelsen for meg, jeg håper bare på å få noen gode ideer. Har ikke tenkt å bruke mer enn 1000 kroner. Sølvtøy er jo en klassisk konfirmasjonsgave, men ikke noe jeg har lyst å gi til henne. Ser ikke poenget i å tvinge henne til å starte å samle på noe hun kanskje ikke har lyst på. I så fall måtte det være noe utenom en serie man må fullføre, får titte litt rundt. Mobil og cd-spiller er ikke dumme forslag, men hun har allerede dette. Ipod er for dyrt. Samtidig har jeg lyst til å gi henne noe som ikke havner i Fretex-dunken etter et år, men som varer litt. Parfyme og gavekort blir kanskje mer en bursdagsvariant? Selv om hun sikkert hadde satt pris på det. Uff, har jeg eliminert alt som ikke skaffes hos gullsmeden? Takk for forslagene, kom gjerne med mer. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Få noe fint hos gullsmeden som du får gravert noe personlige ord du har tenkt ut..tror hun vil sette stor pris på..funker waffal på kjærester Lenke til kommentar
Thel Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hmm, kansje en iPod mini? De er jo "små og søte" Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 gi henne en katt...... eller en pakke: par filmer, en cd, en bok og et hjemmesnekkra dikt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hmm, kansje en iPod mini? De er jo "små og søte" Ipod mini på 4gb koster like mye som en vanlig 15/20gb.. Koster MYE mere enn 1000kr. Men en annen mp3 spiller kunne jo vært noe Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 iPod Mini, penger, gode CD-er, gitar, digitalkamera. Nei pokker, gi henne noe personlig som du vet hun interesserer seg for og kommer til å like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå