Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Min søster skal konfirmere seg kristelig neste søndag. Problemet mitt er at jeg må gi henne en gave, men har litt dårlig med ideer. Hva liker en 15 år gammel jente, og hva ville være en passende gave? Skal jeg bare gå for smykker, eller har dere noen mer spenstige forslag? Får se ann hvor mye jeg skal bruke, så er åpen for det meste. Alle nogolunde seriøse forslag mottas med takk. Endret 22. august 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hva med en god parfyme? Da snakker jeg om ordentlig greier altså. Det tror jeg hu ville sette pris på. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Mobiltelefon eller penger? Gavekort på klesbutikk? Blir kanskje litt "upersonlig" dette? Smykker, ringer og sølvtøy er jo bankers dersom hun virkelig liker å få slikt, men det er det jo ikke alle som gjør, i den alderen iallefall. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Et sett med gryter. Kjøkkenting bør det være i hvert fall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Et sett med gryter. Kjøkkenting bør det være i hvert fall. Finn ut hvilket sølvbestikk hun samler på, kjøp en forskjærsgaffel eller en gaffel og kniv eller hva økonomien måtte tåle. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 er vel ikke alle 15-årige jenter som samler på sølvtøy, jokke. Smykker eller gavekort er vel kanskje en ide? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hmmm....hvor mye cash har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 er vel ikke alle 15-årige jenter som samler på sølvtøy, jokke. Smykker eller gavekort er vel kanskje en ide? Jeg fikk i hvertfall beskjed om å velge meg ett møster iforkant av min konfirmasjon.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er du 15-årig jente? Hva er møster? ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er du 15-årig jente? Hva er møster? ^^ Jeg er jo da gutt, men jeg antar at det er enda mer utbredt når det gjelder jenter. Sølvtøy finnes i mange ulike varianter. Gorumet, Lilje, Raadhus, Raadhus m/ vifte, Rokkoko etc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ja, jeg er klar over det. Men jeg har ikke hørt om noen av mine venner som valgte ut en serie med sølvtøy, greit nok, det er kjekt å ha. Men jeg har ikke hørt om det. Kanskje trådstarter bør spørre søsteren sin? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 et par hundre meg med ekstra RAM alle kan trenge litt ekstra RAM. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ja, tenker søsteren hans ville satt pris på en plastbrikke med chips på. Man kan jo tross alt ta dette litt seriøst. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Mobil, penger, gullring Spør hvor mye du spanter på henne. Jeg ville ikke gitt gavekort - synes ikke det passer seg til konfirmasjon. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 nå i vår fikk jeg 1500 eller 2000 hos søstren min ! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 en ipod kunne sikkert være en god idee....men de koster litt da...eller så kan du jo kjøpe en fet cd-spiller kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå