neb Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 heisann! har akkurat kjøpt med et Gecube radeon 9600 pro... med mitt gamle skjermkort (GF FX 5200) hadde jeg ingen problemer med å koble opp pcen til tven, men nå får jeg verken farger eller riktig størrelse på skjermbildet.. bruker en sånn kabel og en sånn scart adapter.. mvh bigben Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 ingen hjelp å få? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hadde problemer selv med å få farger når jeg brukte s-video og scart adapter. Prøv med en overgang fra s-video til composite Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Dersom bildet er svart/hvitt; Husket å stilt inn TV-formatet på PAL-B/PAL-G? Endret 22. august 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er helt utrolig hvor mange ganger dette spørmålet stilles. Les denne guiden og grunnen til at det funket med farger før var at du kunne gjøre alternativ 3 på nvida, mens på ati så funker kun alternativ 4. Prøv alternativ 2 og 1 hvis du har flere scart. Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) [ReXoR] : det har jeg gjordt.. overload: takker.. så da er spørsmålet.. hvilken av overgangene trenger jeg? har en rimelig gammel tv.. Endret 22. august 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Siden du har kablene fra før så er det sikkert enklest med denne: http://www.sandberg.it/worldwide/default.a...asp?prod=503-65 Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 haha, det finnes enda en måte.. som bør prøves, funka 100% for meg i såfall du ser den lille overgangen mellom tv og s-kabel = the scart adapter inni scart adapter så er det pins, hvis du tar en ledning mellom 2 av de pinnene så får du farger tada.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 haha, det finnes enda en måte.. som bør prøves, funka 100% for meg i såfalldu ser den lille overgangen mellom tv og s-kabel = the scart adapter inni scart adapter så er det pins, hvis du tar en ledning mellom 2 av de pinnene så får du farger tada.. hmmm får prøve Lenke til kommentar
JonA Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 inni scart adapter så er det pins, hvis du tar en ledning mellom 2 av de pinnene så får du farger Hadde vært fint om du kunne forklare det litte trikset ditt litt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå