kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) er det det? må nemlig ha min før om to uker for da skal jeg på busstur til polen? er altså en ipod g4 jeg snakker om med 20gb Endret 22. august 2004 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kvar bestillte/bestiller du frå ? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Kvar bestillte/bestiller du frå ? Apple.no Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg bestilte en G4 uten gravering, da tok det 8 dager. Så regn med kanskje 12-15 dager med gravering. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har du tenkt på at du kanskje vil selge den en dag? Da er en gravering ikke så kult lenger ... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg bestilte en G4 uten gravering, da tok det 8 dager. Så regn med kanskje 12-15 dager med gravering. wæææ... da må jeg enten ha griseflaks eller bestille uten gravering... hmm... tror dere at det går an å få noen andre til å gravere den etterpå da?? Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Bestilte uten gravering av grunnen som Atrax nevner. Men en god ting med gravering er at ikke mange vil stjele og bruke en iPod med et navn på. Men siden de fleste tyver ikke ser dette når de tar den, så kaster de den vel etterpå. Så da er vi like langt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Skal til polen du og? Sånn konsentrasjonsleir-busstur-opplegg? Lurte på om jeg skulle bestille med gravering jeg og, men kjøpte med gravering. Kan jo bare låne en discman eller noe sånn hvis jeg ikke får den Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Skal til polen du og? Sånn konsentrasjonsleir-busstur-opplegg? Lurte på om jeg skulle bestille med gravering jeg og, men kjøpte med gravering. Kan jo bare låne en discman eller noe sånn hvis jeg ikke får den ja jeg skal på det... hvilken skole skal du med a? skulle gjerne hatt den til da..for da kunne jeg jo liksom ha med hele samlinga med musikk dit... uansett så kan jeg jo bare få noen andre til å gravere den for en billig penge etterpå hvis jeg har lyst... Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Tror ikke gravering er vanlig utenom internett. Til vanlig så koster det rundt 200 kroner å få gravert den hos Apple. Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 På en iPod mini er det et tillegg på 180,01 kr for gravering. For den litt større, og bedre Ipod G4 koster det ingenting! frem til 30 september vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå