Gå til innhold

Geforce 4 problem

Anbefalte innlegg

Jeg fyrte opp mitt nye Creative Geforce 4 ti 4600 her om dagen.

Det funket tilsynelatende bra inntil jeg installerte agp miniport 533 drivern for mitt Abit KG7.

Etter det fikk jeg veldig mange stygge artifacts i spill som UT, Global Operations osv.

Avinstallerte så AGP driveren og da funket alt bra, med mye dårligere ytelse vel å merke.

Noen forslag ?

All relevant respons mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ytelsen var ikke temaet her.

Og nei: det er ikke noen så kalt konflikt mellom Geforce4 baserte kort og Win2k / XP som jo begge bygger på samme kjerne.

"Få deg 98 se du". - Du er tydeligvis ikke klar over at Windows 98 er et av de mest råtne OS-ene som finns.

Men av slike folk som deg som kun tenker bechmarks, kan man vel ikke forvente særlig mye mer.

For de av dere som opplever samme problemet som meg, så har jeg funnet løsningen:

Skru av "AGP allways compensate" i biosen, det løser problemet.

Lenke til kommentar

Quote:

"Få deg 98 se du". - Du er tydeligvis ikke klar over at Windows 98 er et av de mest råtne OS-ene som finns.

Feil - ME er det verste OS'et .. 98SE funker som f her i gården - aldri klikkers :grin:

...Og hvem trenger XP? Er jo bare masse unyttige hjelpemenyer og finere layout.. + trekker mer ressurser..

Nei, holder meg til 98SE inntil videre!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 23:59, djorgen skrev:

Quote:

Feil - ME er det verste OS'et .. 98SE funker som f her i gården - aldri klikkers
:grin:

...Og hvem trenger XP? Er jo bare masse unyttige hjelpemenyer og finere layout.. + trekker mer ressurser..

Nei, holder meg til 98SE inntil videre!

Jeg har jo 98 se, og det klikker riktignok ofte, men det yter MYE bedre enn w2k pro. Har ikke prøvd XP ennå.

Quote:

Få deg 98 se du
:lol:

:smile:

Vet godt at 98 se er et av de mest råtne, men kan nevne noen som er verre:

ME, 95, 3.1, DOS, Mac osv..

Trives godt med 98 se jeg :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...