cheeplix Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Vurderer og benytte meg av tilbudet på zailor.no, men det tar jo litt tid med frakt, nedlasting av source osv. så da lurte jeg på om noen vet hvor lenge betaen er oppe? Er jo ikke mye poeng hvis den forsvinner snart... Endret 22. august 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Til valve sier stopp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 eXploid skrev: Til valve sier stopp. Kanskje han lurte på når sier stopp? Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Cheezcake skrev: Vurderer og benytte meg av tilbudet på zailor.no, men det tar jo litt tid med frakt, nedlasting av source osv. så da lurte jeg på om noen vet hvor lenge betaen er oppe? Er jo ikke mye poeng hvis den forsvinner snart... Det tar jo bare 1-3 dager med frakt fra, zailor.no. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Vet ikke når betaen stenger, men tror du rekker det i god tid. CZ er jo ikke så værst uansett, mens vi venter på fulle CS: Source. God trening. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Hvordan er det når CS:Source slippes for fullt da, Non-Beta. Vil CS-CZ koden kunne brukes slik H-L 1 koden brukes på CS i dag eller må man kjøpe H-L 2 for å kunne komme på nettet med CS:Source. Er jo dette som er den store problemstillingen for meg, om jeg kan klare meg med CS:CZ til 89,- hos Zailor eller om jeg må kjøpe H-L 2 alikevel når det kommer, for å komme meg på nettet med CS:Source. Edit: Leif Endret 22. august 2004 av B-Man Lenke til kommentar
bte Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Cheezcake skrev: Vurderer og benytte meg av tilbudet på zailor.no, men det tar jo litt tid med frakt, nedlasting av source osv. så da lurte jeg på om noen vet hvor lenge betaen er oppe? Er jo ikke mye poeng hvis den forsvinner snart... bestill det gjennom steam så laster du det ned med en gang Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 B-Man skrev: Hvordan er det når CS:Source slippes for fullt da, Non-Beta. Vil CS-CZ koden kunne brukes slik H-L 1 koden brukes på CS i dag eller må man kjøpe H-L 2 for å kunne komme på nettet med CS:Source. Er jo dette som er den store problemstillingen for meg, om jeg kan klare meg med CS:CZ til 89,- hos Zailor eller om jeg må kjøpe H-L 2 alikevel når det kommer, for å komme meg på nettet med CS:Source. Edit: Leif må nok ha HL2 uansett (tror det går å bare kjøpe CS:S gjennom steam da..) Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 MrLee skrev: B-Man skrev: Hvordan er det når CS:Source slippes for fullt da, Non-Beta. Vil CS-CZ koden kunne brukes slik H-L 1 koden brukes på CS i dag eller må man kjøpe H-L 2 for å kunne komme på nettet med CS:Source. Er jo dette som er den store problemstillingen for meg, om jeg kan klare meg med CS:CZ til 89,- hos Zailor eller om jeg må kjøpe H-L 2 alikevel når det kommer, for å komme meg på nettet med CS:Source. Edit: Leif må nok ha HL2 uansett (tror det går å bare kjøpe CS:S gjennom steam da..) ok, blir vel til at man kjøper Half-Life 2 uansett. Tror det spillet blir bra. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det skal gå ann å kjøpe CS: Source aleine, uten HL2, prisen vil vel ligge på ca 250 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå