MelonMob Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Topic sier vel det meste. Er det noen som har testa ip24, poistive eller negative erfaringer? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Heter den ikke IT24...? Er ikkje IT24 ein web-shop da ? Spørte han ikkje om IP24 ? Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ja, IP24 , som leverer ip-telefoni. Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bestilte for 8 dager siden og fikk umiddelbart en automatisk bestillingsbekreftelse i mail. Siden det har jeg ikke hørt et pip. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Tok kontakt med dem selv og spurte om hvor lenge det var til de var opprative. De sa de skulle begynne å sende ut utstyr i neste uke, og at det ville ta fra 2 til 4 uker fra jeg bestillte til jeg fikk adapter. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hva er egentlig Ip24? Har også sett IP6 i Windows nettverkegenskaper, men har aldri helt skjønt hva det er. Er det en ny type protokoll eller noe sånt? Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hva er egentlig Ip24? Har også sett IP6 i Windows nettverkegenskaper, men har aldri helt skjønt hva det er. Er det en ny type protokoll eller noe sånt? www.ip24.no Leverandør av ip-telefoni (dvs. telefoni over bredbånd)..., langt billigere enn en tradisjonell telenorlinje. Service og kvalitet på tjenesten har jeg imidlertid ingen erfaring med.. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen som har fått utstyret sitt fra ip24 enda, evt hvor lang tid tok det? Greit å sette opp? mvh greiguttn Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Lurer også på om noen har fått utstyr fra IP24 enda? De skulle jo begynne utsendinger forrige uke. Noen som er oppdatert på dette? Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Dagbladet driver jo på tester iptelefoni, og de lovte for en tid tilbake å teste IP24, så jeg sendte en mail til de og spurte. Fikk svar at de hadde mottat utstyret og at det kom en test i neste uke eller uka etter det. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg bestilte 2. august. Purret opp 31. august og fikke dette svaret: "Vi holder på å programere adaptere/ip telefoner, så du vil snart motta utstyret." Har ikke fått noe utstyr enda. Venter i spenning... Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg sendte dem mail igår for å høre om jeg får utstyret mitt snart, og de sa da at de nå har begynt å sende ut for fult, og at de håper å kunne sende til meg til uken... Jeg bestilte 17. aug.... mvh greiguttn Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ok, høres bra ut. Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 sitter og tenkte jeg skulle bestile fra IP24 selv men likt og hørt med andre som har testa det... er det bra? dårlig? etc.. takk for alle svar Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ser også frem til å se brukererfatinger i denne tråden. IP24 ser i hvert fall svært lovende ut med bl.a. regionale telefonnummer. Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ja gjør det... + man slipper dem forbaska telerskritene... noe som kan bli veldig dyrt.. Lenke til kommentar
lie Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 noen som har sjekket www.telio.no ? Er veldig fornøyd i alle fall. Gratis til alle hustlf også Lenke til kommentar
rscue Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hmm bestilte for noen mnd siden og jeg har ikke fått noe utstyr, ringte for to uker siden og da sa dem at de skulle sende uken etter til meg og at de ville ringe meg når e sendte utstyret, har enda ikke fått noe.... Har de problemer eller??? Hadde vært fint med litt info.. RScue Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 har sjekka telio ja. men har hørt mye dårlig om dem.... så er litt usiker der. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 har sjekka telio ja. men har hørt mye dårlig om dem.... så er litt usiker der. Hva har du hørt? Av de reine IP-telefonileverandøene som tilbyr til private er det vel ingen som har flere kunder eller kommet lengre enn Telio. Jeg har telio og har ingen problemer utover det som alle slike sliter med på for dårlige linjer, QOS på routeren min og det hjalp mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå