Gå til innhold

Kazaalite og kazaa

Chasseur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sånne program skal ikke være på Norsk. skulle ikke vært lov :p samme som at det hadde vært helt dust om Winamp hadde vært på norsk.

Forklar meg hvorfor programmer ikke skal være på norsk.Må si jeg ser fram til en god forklaring på det :hmm:

Lenke til kommentar

jaha. men uannsett.

jeg synes det ser helt dust ut å ha f. eks Winamp og kazaa på norsk, synes hverken kazaa eller winamp faktisk passer på norsk. har brukt kazaa på norsk for lenge siden, da jeg hadde norsk os og prøvde vel å installere Norsk Winamp plugin, men husker ikke hvordan det gikk.

så etterhvert har jeg begynt å bruke Engelsk OS å da bruker jeg heller ikke Norsk programvare så da synes jeg det blir litt dumt med Norsk versjon av f. eks Winamp og Kazaa.

men sånne store program som Office, Open office, Windows (kanskje), Norton og sånne program er greit at finnes på norsk.

Lenke til kommentar

Kaza-Lite er vel egentlig ikke lagt helt "død", det var heftig med oppdateringer tidligere i år, men nå ser det ut som det har løyet. Siste oppdatering var 28 april.

Både KaZaA-Lite, KaZaA-Lite Ressurection og Clean KMD kan finnes her.

Diet K er et program som på en måte fjerner spywaren fra kazaa.

Husk også at KaZaA med de forskjellige lite versjonene ikke er den eneste klienten for nettverket FastTrack. De andre klientene finner du i fildelingsguiden.

Lenke til kommentar

Hvis det er sånn du vil ha det så det ingen som lagde KaZaA Lite K++, KaZaA Lite og KaZaA++ ble laget av to forskjellige personer. Husker jeg ikke helt feil var det Random Nut som lagde KaZaA Lite, han har etterhvert laget en liteversjon av Bearshare og vært med og utvikle ES5. Tingen er at nokså rett før KaZaA Lite K++ ble usynlig så slo dem seg i sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...