Gå til innhold

Hvilken bærbar skal jeg velge ?


MoBiuS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utifra tonen din i denne tråden og i andre så virker det nesten som om du er missunnelig :cool:
Hva er sannsynligeheten størst for:

a)noen betaler noen for og lovprise en maskin og bare denne maskinen?

b)noen betaler noen for og kritisere en spesfikk modell?

Jeg registrerer bare at du har snakket dritt om Acer Ferrari 3200 fra første stund og gir deg ikke med det tydeligvis, og til forskjell fra meg så vet du ikke hva du snakker om.

 

Det er da merkelig at kjente review-steder klager på nøyaktig de samme tingene, men du vet nok best når du hevder at det bare er sprøyt.

 

Og jeg forstår vel egentlig ikke hvorfor jeg skulle være misunnelig, skulle jeg ønsket et Ferrari3200 så hadde jeg kjøpt en

Smaken er som baken altså delt, men nå er det også slik at jeg har foretatt en vesentlig mer grundig test av denne maskinen enn noe annet nettsted og kan forsikre deg om at ytelsen er blant det beste du får i en bærbar akkurat nå til prisen.

 

Du lukker øynene totalt for det negative, når personer er inne på forumet etter informasjon er de selvfølgelig også interessert i neg. element med maskinen.

Jeg ser ikke noe poeng med å fokusere bare på negative ting, spesielt ikke når man har et så dårlig grunnlag som deg :no:

 

Det er så mer positivt å si om denne maskinen at det lille negative du fokuserer på blir å regne som en parantes etter min mening. For de som ønsker mer informasjon så sjekk denne tråden:

http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry2158844

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...