Gå til innhold

Trenger hjelp til å lage tidtakningsprogram

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg jobber endel, og denne jobbingen forgår hovedsaklig hjemmenifra, hvorpå jeg skriver timer, jeg er derfor på utkikk etter ett program som kan hjelpe meg å holde styr på denne jobbinga. Jeg kjører dual-monitor, så i sin enkleste form, ser jeg for meg ett lite vindu med en knapp jeg kan trykke på for å starte klokka, og trykke igjen for å stoppe den, og en tidtager under. gjerne som også kan stoppes og startes vha en eller annen tast på tastaturet (en av de funky på mutlimedia-keyboard feks)

Jeg forstår jo om folk ikke orker å hjelpe en totalt ukjent sånn uten videre, så jeg forventer ingenting. Men om noen ville hjelpe, så har jeg også noen andre features som hadde vært kule, jeg lister de opp i prioritert rekkefølge (ihvertfall sånn ca).

1. Mulighet til å manuelt legge til tid (jobber ikke hjemme alltid)

2. Ved slutten av dagen, så trekkes antallet hele timer fra, og skrives inn i en fil, med dato, minuttene føres over til neste dag. (for timelisteformål)

3. Som nevnt over, hurtigtast-støtte

4. Mulighet til å automatisk starte tidtakning når jeg er aktiv på visse websites (sikkert vanskelig, så det er ikke så farlig).

Det er foreløpig alt jeg kommer på, på forhånd takk for hjelpen.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...