Gå til innhold

Trenger hjelp til å slutte å røyke!

Xander^

Anbefalte innlegg

Jeg ofrer dem ikke en tanke.

Så hvis du ikke ofrer oss en tanke, hvorfor i all verden gidder du å svare da?

Men jeg synes det er utrolig bra og tøft gjort å virkelig ville slutte å røyke da. Er ikke mange røykere som klarer å inrømme overfor seg selv at de vil slutte...

Ombestemt deg nå? Først ofrer du ikke en tanke til de som "røyker og vil slutte". Hva fikk deg til å synes at det er "utrolig bra og tøft gjort å virkelig ville slutte å røyke "?

Edit: Har forresten ikke røkt så langt. Men er ikke lett. Blir så rastløs. Går ganske greit med snus da :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ofrer dem ikke en tanke.

Så hvis du ikke ofrer oss en tanke, hvorfor i all verden gidder du å svare da?

Men jeg synes det er utrolig bra og tøft gjort å virkelig ville slutte å røyke da. Er ikke mange røykere som klarer å inrømme overfor seg selv at de vil slutte...

Ombestemt deg nå? Først ofrer du ikke en tanke til de som "røyker og vil slutte". Hva fikk deg til å synes at det er "utrolig bra og tøft gjort å virkelig ville slutte å røyke "?

Edit: Har forresten ikke røkt så langt. Men er ikke lett. Blir så rastløs. Går ganske greit med snus da :blush:

Hm...Nok en gang har min merkelige måte å uttale meg på, skapt misforståelser.

Nå så jo det jeg sa veldig annerledes ut når du kun siterte det der da. Menmen.

Jeg mente vel bare at jeg ikke går rundt og tenker på og synes synd på de som røyker. Det er deres problem.

Men jeg står for det jeg sa, at jeg respekterer de som virkelig prøver å slutte.

Jeg synes bare det dumt de som går rundt og klager over at de ikke klarer å slutte og at røykinga koster alt for mye penger.

Å så? Det er røykeren selv som har fått seg opp i problemet. Å starte å røyke er en frivillig sak. Du var jo klar over at det var dyrt, helseskadelig, farlig og dumt å røyke når du starta. Likevel gjorde du det. Nå får du ta konsekvensene.

Lenke til kommentar
Flott Xander! Ikke bytt det ut med snus isteden, men helt kutt. Lykke til! ;) Stolt av deg hvis du klarer det! :)))

ehh..må innrømme .no.. holdt på å sprekke idag..kjøpte meg en eske med porsjons-snus som jeg tar i stede..kanskje jeg får en myk overgang..men smaken er jo faen så stygg :cry: blir å bruke den til den er tom..tar vel en uke elns..snuser bare to til tre hver dag..hmm..det er hardt å slutte å røyke!! :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...