Hjelptrengerjeg Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Heisann! Fader, skulle bare slette en oppstarts string i regedit. Da jeg fikk sletta hele windows mappa (kom borti delete i stedet for enter) og skjønner ikke hvordan jeg skal få angra den siste oprasjonen! Noen som vet? Dette må vel føre til crash på maskina? HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Mvh Han fra åsen Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hehe, det at du har sletta Windows mappa gjør at du ikke for starta Windows. men du kan umulig ha sletta hele mappa. det nekter jeg å tro, for noen av filene i Windows mappa er i bruk av Windows. hvis du prøver å slette dem så får du beskjed om at filen er i bruk av Windows eller noe sånt. men hvis du sletter de riktige filene vil ikke Windows boote. kan jo prøve reprasjons funskjonen da. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Restart med F8 og velg "last known good konfiguration" . Da tilbakestilles registry til den som var aktiv ved forrige os oppstart . Eller bruk system restore . Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 hehe, det at du har sletta Windows mappa gjør at du ikke for starta Windows. men du kan umulig ha sletta hele mappa. det nekter jeg å tro, for noen av filene i Windows mappa er i bruk av Windows. hvis du prøver å slette dem så får du beskjed om at filen er i bruk av Windows eller noe sånt. men hvis du sletter de riktige filene vil ikke Windows boote. kan jo prøve reprasjons funskjonen da. Gjorde nok det serru gutten min, men det var "local user" så det var bare brukeren og litt andre små fiks som fucka seg. Det gjorde ikke utslag før første reboot! Må nok satse på å legge inn alt på nytt. Fått noe "fatal og critical errors i etterkant Mvh Han fra åsen Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Har du ikke Systemgjennomretting på??? Den restorer registeret og andre systemfiler som skal vere ødelagt eller slettet. Ivan Edit: Se bort i fra denne Eg lover og lese hele posten før eg svarer neste gang Endret 23. august 2004 av pfviv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå