JamesATaber Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg er på jakt etter et rimelig dv kamera, og kom over SONY DCRHC14 på elkjøp til 4 295,-. Er det noen som kan annbefale et annet kamera eller bør jeg velge dette? Jeg er på jakt etter et kamera i det rimelige prisområdet.. Jeg er fersk når det gjelder dv-kamera jeg setter pris på om noen kan hjelpe meg med å finne ut av det... Takker på forhånd for alle svar... Endret 22. august 2004 av JamesATaber Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Under en hvis sum er det ikke verdt å kjøpe video kamera. Så det der er nok noe av det billigste du får for noe nytt utstyr. Du kan sikkert få noe brukt, men av nye ting under 4000 kr er nesten ikke verdt prisen. Så stikk på elkjøp å lek litt med det kamera og se om du blir happy. Så vil nok det holde i starten. Men ikke forvent så mye. AKIRA Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har spart endel på QXL, inkl. videokamera. Har du tatt en titt der? Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Dersom jeg skal velge et litt bedre kamera hvor mye høyere opp i pris må jeg gå? evt hvilket? Er det noen som vet om det ligger noen tester på internett av dette kamera: SONY DCRHC14 Endret 24. august 2004 av JamesATaber Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjenner et par som har dette kamera... Skal ikke være så dumt, bildekvaliteten er bra, bra stabilistator, ellers et helt greit kamera!? Hva kan jeg si Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Da er kameraet i hus (betalte kr 3990,- hos Lefdal). Takker alle sammen for hjelpen. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Da er kameraet i hus (betalte kr 3990,- hos Lefdal). Takker alle sammen for hjelpen. Jeg har fryktelig lyst på det kameraet selv. Er ikke så mye jeg kommer til å filme, men kjekt å ha noen ganger. Kan du ikke fortelle din mening om kameraet hvis du har rukket å teste det litt? Fortell gjerne hvilken bruker du er av kameraet også! Endret 29. september 2004 av Cyprez Lenke til kommentar
Allapa Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ser de har dette kam på tilbud på lefdal nå, til 2700,- Er det noe bra? -Skal bare ha et enkelt et til hobby bruk..... Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg har ett dcr-hc14E samme typen tror jeg, men har ett problem når jeg skal se videoen fra kamera til dataen så stopper bildet opp hvert 2 sekund, det blir også sånn når jeg har spilt over filmen til dataen, vet noen dette? bruker usb, går det ann å bruke firewire? Endret 7. januar 2005 av Amd_Barton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå