sluffy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Skal ha meg ny mus, og nytt tastatur. Helst ikke trådløst, da jeg ikke gidder å måtte leite etter batterier når det går tomt for strøm. Vet at det finnes mus som har lader, men de følger som regel med tastatur som også er trådløse, og disse vil vel gå tom for størm en gang. Har ikke allverdens med penger, men kan strekke meg et stykke, så det er bare å komme med forslag. Finnes ikke dette i trådversjon? Hvertfall sånn at tastaturet har tråd. Og så spiller jeg heller aldri spill, så jeg mildt sagt driter i hvor godt det egner seg til spill. Skal bare være behagelig å bruke, og gjerne ha pittelitt ekstra (programerbare) knapper. mvh. Sluffy Endret 22. august 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) anbefaler dette tastaturet og MX510 som mus Edit: nei det tastaturet komme ikke med ledning Endret 22. august 2004 av Morten-data Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Dette tastaturet er akkuratt det samme bare med ledning, Men du trenger en mus i tilleg. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=636 Av mus kan du velge blandt, f eks Mx310/510 og intellimouse explorer 4. Det finnes også andre alternativer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Tror nok det blir det tastaturet som Svedda kom med, hvis ingen andre klarer å grave fram et bedre alternativ. Noen som har forslag til andre mus en de som er nevnt? Trenger ikke state of the art produkter Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Kjøpte meg MX510 på fredag. Synes det er en veldig bra mus. Erfaringene Med denne musa er jo omtrent kun positive. her er Gamer.no's omtale om mx510 Eneste jeg ikke liker er at scroll hjulet kunne ha vert litt lenger fremme, men det er vell det eneste. EDIT: leif Endret 22. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå