Golfster Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei Jeg har en nokia 6610i. Denne har kamera, og jeg lurer på hvordan jeg skal overføre bildene til pc. Det går an å kjøpe datakabel, men denne koster en 500-600kr. Dette blir litt dyrt, så jeg lurer på om det går an å bruke ir til dataoverføring til pc. Er ganske blank på dette området så litt hjelp hadde ikke skadet Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 ikke noe problem, så lenge du har ir inngang på pcen... Lenke til kommentar
Golfster Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hvordan vet jeg om min pc har ir-inngang da? Og hvordan gjør jeg dette? Setter på ir på telefonen og ......... Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 stasjonær eller bærbar maskin da? de fleste bærbare har ir, mens veldig få stasjonære har d Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=107838&cks=SER Lenke til kommentar
Golfster Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Joda, pcen har ir, og jeg får opp en meny for å sende filer til mobilen. Men jeg får ikke til å sende bildene fra mobilen over på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå