Haraldson Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Tror du må ha med index.php på alle linkene, om ikke annet er spesifisert. Dessuten bør du vel inkludere hovedsiden også? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Bildet du postet, linker bare til en hotlinking-sperre som sier "hollosite.com". Lenke til kommentar
absent Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 skal funke nå.. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) sett ?side=index, ikke index.php. Bare for å se om det hjelper. Ops litt sen Endret 22. august 2004 av smoothie Lenke til kommentar
absent Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 har prøvd det smoothie... det hjalp ikke, da kommer bare hele index.php i en evig løkke nedover... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Bare en liten digresjon: var det bare meg som lot tankene gå hit når jeg så den sida? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Bare en liten digresjon: var det bare meg som lot tankene gå hit når jeg så den sida? Ja, tror det. Det at nicket er 'absent' er ikke nok. Lenke til kommentar
absent Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Vel, jeg har nå kommet opp med tittelen min sjøl, men jaja... er det for likt? Det er nå virkelig et nick jeg har brukt en del i forskjellige situasjoner ei god stund, før jeg kom her til forumet... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Litt kjedelig design, men ellers grei!. BTW funker dårlig i opera... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 absent: Ingen har påstått noe annet. EOD. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Litt tilig på morgenen, men du kan prøve å lage et annent phpscript. Noe ala dette: <?php switch ('$_GET['side']') { case true: case home: include home.php // annen php om du vil... break; .... .... default: include news.php break; break; case false: include 404.php break; } // End switch Garantert ikke helt optimalt men du kan prøve å lage noe ala det. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hei, det meste har blitt sagt før.. jeg synes fargevalget var bra!!! siden bugger litt i FF ennå, kan ikke utale meg om opera nå men ellers hvar siden bra Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 dette php scriptet funker helt perfekt for meg!! <?php $filnavn = $_GET['side']; $fil = '.php'; if (isset($filnavn)) { if (eregi("^[a-z0-9]+$", $filnavn)) { include $filnavn . $fil; } else { include "404.php"; } } else { include "hjem.php"; } ?> detter scriptet includerer hovedsiden med engang.. linken til sidene må du kalle <a href="index.php?side=venner" Lenke til kommentar
absent Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Tusen takk, dan! Skal prøve dette så snart jeg kommer hjem fra skolen...! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvis du tar en litt nøyere titt på forskjellen mellom de to includescriptene som har vært nevnt i tråden, er forskjellen _minimal_. Han bruker en litt annen regexp, men det er kun der forskjellene ligger. Du vil få det samme problemet med dan sitt include-script. Lenke til kommentar
absent Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Vel, er hjemme nå, og dette include-scriptet ser ut til å fungere fint... Synes det er merkelig ja.. skjønner det ikke Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) *klipp* Nice Dette funket til AJ-Fork Endret 24. august 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 bra det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå