Cronius Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 IANALATINLA = ?? Min tid tilbragt i en kiste fratar meg muligheten til å ha noen som helst anelse hva dette betyr... Noen som kan opplyse meg? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 I hvilken forbindelse? Antar det er en forkortelse som begynner med "I Am Not A L...." Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Noen som krangla om forskjellen mellom QPL og GPL (linux lisenser) og da svarer en fyr: "IANALATINLA. Mosfet uses version 1.0 of the QPL, apparently modified to..." Anyway. Hvis det ikke er et sterkt allment brukt "slap-in-the-face" uttrykk så er det ikke så farlig, bare lurte, det så langt og rart ut.. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Eg har ikkje peil, men lanserer ein liten tolkning. IANAL er jo I Am Not A Lawyer. NLA kan vere National Lawyers Association, så kanskje det blir noko slikt som I Am Not A Lawyer As (At?) The Infamous (Idiotic?) National Lawyers Association. *padle* *padle* Men det har iallfall med lovspørsmål å gjere, alle google-treff handla om eitt eller anna legalt spørsmål, så det er nok ikkje slap-in-the-face. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 21:53, Ola PeK skrev:Men det har iallfall med lovspørsmål å gjere, alle google-treff handla om eitt eller anna legalt spørsmål, så det er nok ikkje slap-in-the-face. Alle? Du mener de 2-3 stk.? :smile: Men forklaringen din høres ganske bra ut egentlig. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 *humre* *humre* Vel det var jo fem da. To på 'nettet' og tre i groups (kjenner til den? :wink:) [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-05-02 22:06 ] Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Hehe, høres bra ut. :smile: Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå