Windoge Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Har noe dere kanskje bør ta en titt på. Hadde tenkt å legge en link i min signatur. Slik som jeg har gjort på maskinvare og personlig melding jeg har nå om dere ser på signaturen min. Jeg skulle legge til en link til, men jeg får beskjed om at det ikke er plass, selv om det kun er 3 bokstaver jeg skal legge til. (Komprimere linken i et ord som jeg allerede har gjort). Problemet ligger i at signaturen teller antall bokstaver i URL adresse, selv om selve URL`en blir usynelig. F. eks får jeg plass til: Jeg liker hardware.no veldig godt. Men jeg får ikke plass til: Side Fordi nå har signaturen oppfattet dette som for mange ord i signaturen, siden den har telt med hele linken (http://forum.hardware.no/index.php?act=Post&CODE=00&f=60), selv om ikke denne vises fordi den er komprimert i et ord. Forstår dere hva jeg mener? Endret 22. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Jove Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 QUOTE (^Th0mas^ @ 22/08/2004 : 06:47) Problemet ligger i at signaturen teller antall bokstaver i URL adresse, selv om selve URL`en blir usynelig. Ikke sikker på hva du mener, men kanskje du kan få det til ved å lage adressen kortere, f.eks ved hjelp av tinyurl? Vet at hw/akam-nettverket hadde en slik teneste, men finner den ikke. Mvh Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Hei Forstår hva du mener. Jeg får heller ikke rød farge på den sidste 'bit' i min signatur da alle html/fargekoderne osv teller med i signaturern. Mvh Kimmer Endret 22. august 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er sant at forumet teller både synlige og usynlige (BBCode) bokstaver, jeg tror det har blitt tatt opp at man kun skal telle synlige bokstaver, men jeg har ikke hørt noe mer til det... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 QUOTE (Kimmer @ 22/08/2004 : 07:59) HeiForstår hva du mener.Jeg får heller ikke rød farge på den sidste 'bit' i min signatur da alle html/fargekoderne osv teller med i signaturern.MvhKimmer Jepp, ganske irriterende at signaturen skal telle antall bokstaver og greier vi ikke kan se. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg er iallefall for at ordtelling for sigg fjernes fullstendig. Begrensningen er på 4 linjer, og da kan du bare ha så mye tekst du bare orker der for min del. Forresten er dette en feilpost da det handler om forumet og ikke HW.no. Jeg flytter posten. Send en PM til Ueland med tråden for å få litt fortgang her Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Kloke ord Blib. Så lenge den ikke overstiger 4 linjer burde det ikke være noen tekst-grense.., eller ihvertfall en som er mye høyere. Støttes Endret 22. august 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 QUOTE (Jove @ 22/08/2004 : 07:04)Vet at hw/akam-nettverket hadde en slik teneste, men finner den ikke.http://url.hardware.no/ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 TinyURL blir litt kortere. Alle monner drar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Så egentlig ikke hvorfor den var feilpostet, i og med at det var et forslag til forbedring. Men dere har vel rett Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 QUOTE (^Th0mas^ @ 22/08/2004 : 17:55)Så egentlig ikke hvorfor den var feilpostet, i og med at det var et forslag til forbedring. Men dere har vel rett Fordi den den omhandler forumet, og forumet har sin egen kategori. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) QUOTE (Blib @ 22/08/2004 : 15:30) Jeg er iallefall for at ordtelling for sigg fjernes fullstendig. Begrensningen er på 4 linjer, og da kan du bare ha så mye tekst du bare orker der for min del. Forresten er dette en feilpost da det handler om forumet og ikke HW.no. Jeg flytter posten. Send en PM til Ueland med tråden for å få litt fortgang her Herved lagt inn i forumstyrets diskusjonsliste. Endret 24. august 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *bump* Skjer det noe her? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Lurer litt på det samme. Tar jo ikke mye plass å ha 2-3 stk URL i signaturen sin, men siden den teller antall bokstaver og ord er dette dermed meget vanskelig. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 QUOTE (Dingot0m @ 22/08/2004 : 17:47) TinyURL blir litt kortere. Alle monner drar url.hw.no blir enda kortere. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hey, den var kjekk. *Bookmarke* Men som sagt, skjer det noe? Har det blitt tatt opp internt, eller står det på "To do"-lista enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg