C. Alshus Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 http://www.microsoft.com/presspass/images/...y/misc.asp#home i alle fall, mannen har god smak.. Men det hadde vel jeg også hatt med 100mrd+ Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hvorfor bruker'n Linux på PC sin da?? Neida bare kødda :smile: Men skrivebordet mitt er større enn hans så det så!!! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 damn.. *sugle..* det va no annet enn kjellerstua mi.. hehe :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Ikkje akkurat spennande og banebrytande. Såg litt kjedeleg ut, men det kan vere fordi bilda var veldig blasse... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg synst at det ikke var noe særlig fint der jeg. Ok, han hadde litt mye PC-er rundt om, men hva så? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Godt å se at han ikke er så helt forskjellig fra oss dødelige. Eneste er, har han det så ryddig til daglig? Forøvrig tror jeg ikke det er mannen som har god smak. Tror nok dama har ganske så mye av ansvaret for hvordan det ser ut der :wink: Langbein, jeg tror Gates kan Linux ganske godt jeg og ser på linux som et fascinerende OS. På samme måte som jeg er sikker på at han har en Mac så er jeg sikker på at han har en Linux boks også. Er forskjell på å like et OS personlig å mene at OSet passer best for den jevne bruker. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Hei Anders! Du skrev: "Godt å se at han ikke er så helt forskjellig fra oss dødelige. Eneste er, har han det så ryddig til daglig?" Han har vel butler, i det minste hushjelp. i alle fall, så synes jeg at han hadde det j****g stilig. Tror du han måtta ta lån på huset? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 det er ikke huset til Bill ... det er M$ huset det der da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå