Erijk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Men uansett hadde jeg nok tatt ut den Q-Tec strømforsyniga å satt i en ny en !!! Da slipper du det problemet, å du veit aldri en dag kan den eksplodere Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg forstår ikke at de får lov til og selg strøm forskyninger en gang. (q-tec) det må vere en haug med burkere på dette forumet som har hatt problemer med q-tec. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg forstår ikke at de får lov til og selg strøm forskyninger en gang. (q-tec) det må vere en haug med burkere på dette forumet som har hatt problemer med q-tec. ja altfor mange ! problemet er vel at ingen sier ifra til fabrikanten, at dette er rett og slett en for dårlig strømforsyning, og kan hermed ødelegge flere deler i en pc, visst den evt. eksploderer ! :snakker med erfaring (har selv hatt Q-Tec å den gikk til ) Men er glad nå etter at jeg byttet, men det ble selfølgelig ikke bare psu som måtte byttes. Hk,HD gikk også føyken, men fikk heldigvis nytt ! sitter nå med en mist, og har aldri vært mer fornøyd ! Endret 22. august 2004 av hauer Lenke til kommentar
microne Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Kvaliteten er jeg ikke akkurat imponert av men, pris er jo ikke akkurat høy.... Har en be-Quiet-strømforsyning og, den er veldig stabil, men blir så altfor, altfor varm..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå