Gå til innhold

PCen vil ikke skru seg på igjen

Anbefalte innlegg

PCen gikk som normalt og lasta ned noen greier. Gikk bare en liten tur ned trappa og så plutselig skrudde pcen seg av. :ermm: Gikk opp igjen for å skru den på, men den ville ikke. Det første som slo meg var PSU'n, men den er på 400W og det bør vel være rikelig til, en DVD-brenner, CD-brenner, floppy, HK og HD? Noen som har noen idèer eller har vært borti noe liknende? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PCen gikk som normalt og lasta ned noen greier. Gikk bare en liten tur ned trappa og så plutselig skrudde pcen seg av. :ermm: Gikk opp igjen for å skru den på, men den ville ikke. Det første som slo meg var PSU'n, men den er på 400W og det bør vel være rikelig til, en DVD-brenner, CD-brenner, floppy, HK og HD? Noen som har noen idèer eller har vært borti noe liknende? :hmm:

det er ikke en Q-tec 400W?

Lenke til kommentar
PCen gikk som normalt og lasta ned noen greier. Gikk bare en liten tur ned trappa og så plutselig skrudde pcen seg av. :ermm:  Gikk opp igjen for å skru den på, men den ville ikke. Det første som slo meg var PSU'n, men den er på 400W og det bør vel være rikelig til, en DVD-brenner, CD-brenner, floppy, HK og HD? Noen som har noen idèer eller har vært borti noe liknende?  :hmm:

det er ikke en Q-tec 400W?

Hehe, jeg visste vi ble å komme dit. Derfor jeg spurte om merket. :roll:

Lenke til kommentar

Joa, Q-Tec 400W eller så var det 450W (det billigste som var å oppdrive), men har hatt en maken før på akkurat det samme og det har gått smertefritt. Den som sitter i maskinen nå er forøvrig en drøy uke gammel. Har vært bort i det før,da bytta jeg PSU uten og styre så mye med det. Det kan nok være den ja....

Lenke til kommentar
Joa, Q-Tec 400W eller så var det 450W (det billigste som var å oppdrive), men har hatt en maken før på akkurat det samme og det har gått smertefritt. Den som sitter i maskinen nå er forøvrig en drøy uke gammel. Har vært bort i det før,da bytta jeg PSU uten og styre så mye med det. Det kan nok være den ja....

Jeg legger meg herved flat.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å ta ut strømledningen fra PC'en i 15 sek. og så prøve å slå på igjen? Noen PC'er "henger" seg opp hvis det f.eks er ett strømblink og da hjelper det å ta ut strømledningen eller holde av og på bryteren inne i 5 sek.

Endret av klorin
Lenke til kommentar

Skal egentlig ikke bruke pcen noe særlig, defor ble det en billig PSU fordi det var det jeg mangla for at den ble ferdig (stort sett bygd av deler som var til over så det er ingen dyr pc). ;) Hadde egentlig tenkt på å selge den, men.....

Endret av microne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...