Olaff Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan dere hjelpe meg å finne en K700i med Abodoment med følgende specs: Lav månedsavgift (helst ingen) og ellers bare billig gererelt Jeg sender 4 sms i uka (varierer veldig da, men vanligvis ikke mange) Jeg ringer ca 5 ganger i uka, med samtalevarihet på 2min i gjennomsnitt sender aldri mms. Er aldri på GPRS/nett. har hatt en Siemens Sl55 i 8mnd nå og den begynner å bli "øderlagt", desutten orker jeg ikke kontantkort stresset mer. Skal begynne å jobbe også... På forhånd takk. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) http://www.itavisen.no/mobilkalkulator.html Der kan du se hvilket abbenoment som er best for deg. Så finner du en K700i med det abbenomentet du vil ha. Endret 22. august 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg klarer å finne rett abodoment, men jeg klarer ikke finne et sted hvor de selger K700i med akkurat det abodomanget. Hvorfor skal alt være så vansklig:(. Før hadde jeg jo kontantkort og det blei for dumt med tanke på at jeg alltid måtte kjøpe nye kort. Så hvis jeg skal ha en ny mob vil jeg ha med abodomang, men det er så mange billige abodomang, og det eneste jeg finner er K700i`er med Netcom abodomang, og det ligger langt nede på den dere Itavis-kalkulator lista. Hvordan skal jeg kunne finne K700i med et abodomang med lavest mulig månedsavgift, og ellers generelt lave utgifter uten å måtte lete meg igjennom alle internett sider på nett og alle mob butikker i staten? Lenke til kommentar
ARio Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Tele2 Nettbutikken selger K700i med Tele2 Mobil Pluss abo. til 1299 kroner, har ikke sett K700i billigere noen andre steder, men jeg er ikke sikker om abo. er slik du vil ha det. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Eller så kjøper du deg en telefon uten binding. Sannsynligvis vil ikke Telenor/Netcom/Tele2 eller andre tilby deg en pakke som du vil være fornøyd med. Spesielt når du ikke er en stor bruker av mobil. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 ok. Takker. Jeg tror jeg tar en sånn Siemens S65. Den så fin ut. Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Bare for nysjerrighets skyld... Hvorfor kjøper du en slik kongetlf hvis du ikke bruker den mer enn det du beskriver?? Du kan få laangt billigere tlf til ditt bruksområde. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 egentlig ikke. Jeg sa bare noe om ringe og sms++ greiene, ikke om kamera og specs osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå