Heia Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Oppgraderte firmwaren på routeren til v2.4.4... Gjorde dette via min side hos NGT.. Så dum som jeg er, tok jeg selvsagt ikke backup av instillingene..(gremm).. Så nå kommer jeg ikke inn på den, hverken med telnet eller web.. Åssen kan jeg rette opp denne blemma? Pls..Help.. Apropos web...Det er port 80? Right? Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Port 80 høres fint ut :smile: Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Det går vel sikkert ann å resete routeren, men om det er veldig lurt er jeg ikke sikker på... Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hvorfor kommer du ikke inn ?? Passord eller vil den bare ikke boote?? Man kan gå inn i config-registeret å forandre på boot innstillinger. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Turboneger: Jeg har funnet ut...Web interfacet bruker port 58080.. Men det hjelper ikke mye når jeg ikke kan komme inn på routeren med telnet for å enabla web.. Christt: Har prøvd den muligheten å resette hele configen...Hjelper ikke.. RC1: Hadde jeg bare visst hvorfor..Passordet har jeg..Routeren booter, jeg kommer på net, men jeg kan ikke telnete routeren..Får feilmsg. Cant open connection to host.. Dvs: Kan ikke komme inn for å konfigurere routeren.. Trenger fortsatt hjelp... Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Har du prøvd å koble deg direkte på routeren på Console porten ?? Det bør vel funke hvis du har console kabelen da..... Lenke til kommentar
Heia Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 dessverre RC1...den kabelen har jeg ikke.... Ringte NGT`s support, men der var det ikke mye hjelp å få... Alt ser ut til å være i orden etter at jeg har resatt konfigen, og går igjenom den steg for steg...Men kommer fordundre meg ikke inn på`n.. Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Bruker du IP 10.0.0.2 på maskinen din? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 (endret) noe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Heia Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Xizor: Selvsagt prøver jeg å telnete fra 10.0.0.2 Hoveskot: Det er j@@la lett å være etterpåklok.. Lenke til kommentar
hopless Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hvis innstillingene har blitt slettet så er eneste måten å komme inn på routeren via konsole kabelen, For hvis innstillingene er slettet så har ikke routeren ip, og da funker seff ikke telnett eller web if Lenke til kommentar
birkulf Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Heia, har du funnet ut av det. Har antakeligvis gjort samme blemma som deg: oppgradert til 2.4.4 og er nå utestengt fra routeren. Ingen annen utvei enn mgmt-kabelen? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Birkulf... Nei...jeg har ikke klart å telnete routeren enda...Har vært så opptatt med å dra ned div. versjoner av ep2 i det siste at jeg har ikke har hatt tid til å prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå